ساحل چیرالی در آنتالیا٬ تجربه لحظه های هیجان انگیز

3768 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ساحل چیرالی در آنتالیا

هنگامی که اسم ساحل به گوشتان می خورد اولین چیزکه یادتان می آید نشستن روی ماسه های داغ و دیدن مناظر دریا است. اما ساحل های هم هستند که می توانید بازی و هیجان را در آنها تجربه کنید. از جمله این ساحل ها می توان به ساحل چیرالی در آنتالیا اشاره کرد که فول امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری دارد. در ادامه ساحل چیرالی را با جزئیات برای شما توضیح داده ایم. اگر علاقه دارید بهترین و محبوب ترین ساحل آنتالیا را بشناسید پیشنهاد می کنم ما را همراهی کنید.

آنتالیا٬ دیدن منظرهای بکر و تماشایی

آنتالیا٬ یکی از شهرهای ساحل خیز در ترکیه است که سالانه توریست و گردشگران زیادی وارد این شهر می شوند. در سال ۲۰۱۸ جمعیت شهر آنتالیا به حدود ۳ میلیون نفر رسیده است که البته با توجه به زیاد بودن گردشگردان در هر ماه از سال شهر شلوغی است و رفت و آمد در آنتالیا کمی سخت می شود.

ساحل چیرالی بهترین ساحل در آنتالیا

برای اینکه جذب توریست بیشتر از قبل شود مکان تفریحی در آنتالیا هرروز گسترش می دهند تا اینطوری بتوانند سرمایه های بیشتری را جذب کنند. هنگام ورود به شهر آنتالیا اولین چیزی که جلب توجه می کند وجود درختان نخل بزرگ و زیبا است که  در وسط بلوارها قرار گرفته اند.  

بهترین ساحل های تفریحی آنتالیا کجاست؟

زیبای های آنتالیا بیشتر به سواحلی که دارد مشهور شده است. با توجه به اینکه آنتالیا در وسط دریایی مدیترانه قرار گرفته است و از سه طرف به دریا منتهی می شود.

همین باعث شده است که ساحل های زیبا و مرجانی دراطراف دریای مدیترانه ساخته شود و یک مکانی برای تفریح تمام کسانی که وارد شهر می شوند وجود داشته باشند. ساحل های زیبای مانند ساحل لارا٬ پاترا٬ فاسلیس٬ چیرالی در آنتالیا جز محبوب ترین ها هستند.

ساحل چیرالی در آنتالیا

بهترین ساحل‌های آنتالیا تنها در داخل شهر قرار ندارند بلکه در نزدیکی شهر هم مانند آلانیا٬ کمر هم وجود دارد که می توان ساعت های لذت بخشی در آنجا گذراند. اگر نگران این هستید که این ساحل ها خیلی از شهر دور هستند باید به شما بگوییم که اشتباه فکر می کنید برای رسیدن به یکی از این ساحل ها حدود ۲۰ دقیقه باید در راه باشید.

اما در ادامه می خواهیم در مورد یکی از هیجان انگیزترین و بی نظیرترین ساحل آنتالیا صحبت کنیم که کلا چه ویژگی های دارد و چه زمانی برای رفتن به آنجا مناسب است.

 

ساحل چیرالی کجاست ؟

ساحل چیرالی آنتالیا در فاصله ۷۰ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا قرار گرفته است. چیرالی یکی از محبوب ترین و مشهورترین سواحل آنتالیا می باشد که در منطقه تاریخی کاله ایچی قرار دارد. اما براحتی می توانید با کمی قدم زدن به ساحل الیمپیوس بروید و ازآن ساحل هم لذت ببرید.

در کنار ساحل چیرالی و الیمپیوس جاهای تفریحی و دیدنی بسیار مهیج هم وجوددارد که علاوه براینکه آرامش روحی بدست می آورید می توانید تفریحات مهیجی را انجام دهید.  بدون اغراق باید بگوییم که ساحل چیرالی همانند یک بهشت روی زمین است که منطقه‌ای محبوب گردشگران  و توریست ها است. ساحل چیرالی در یک منطقه کوهستانی قرار گرفته است که اطراف آن پر از درخت و گیاهان بسیار زیبا قرار دارد.

ساحل چیرالی در جنوب شهر آنتالیا

یکی از ویژگی های بسیار بارز ساحل چیرالی این است که ساحلی تمیز و شفاف بدون اینکه آشغالی دورو اطراف آن ریخته شده باشد. از همه مهم تراین است که اجازه شنا کردن هم در این ساحل وجود دارد و یک شنای دلچسبی را می توان انجام داد.

پیشنهاد می کنیم آخرهفته ها به ساحل چیرالی در آنتالیا نروید که با شلوغی و هیاهو روبرو خواهید شد و اگر علاقه ای به شلوغی نداشته باشید هیچ گونه آسایشی نخواهید داشت.

 امکانات و ویژگی ساحل چیرالی

هرساحلی در همه ی جای دنیا دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرداست که می  تواند از دیگر ساحل ها متمایز شود از جمله این سواحل می توان به ساحلی چیرالی آنتالیا اشاره کرد که دارای یکسری خصوصیت های منحصر به فرد است.

امکانات و ویژگی ساحل چیرالی

امکانات رفاهی و تفریحی این ساحل می توان به تفریحات آبی و ورزشی٬ کشتی تفریحی٬ پلاژهای برای آفتاب گرفتن وجود دارد اشاره کرد که ما می توانیم از ثانیه ثانیه های چیرالی لذت ببریم. از جمله دیگر تفریحات ساحل چیرالی می توان به جشن های که در این منطقه برگزار می شود نام برد. خبر خوب این است که اجازه ورود برای همگان  برای شنا کردن وجود دارد و یک شنای دلچسب و خنکی انجام داد.

اگر در تابستان به آنتالیا سفر کرده اید و دوست دارید پوست خودتان را برنز کنید در آن قسمت صندلی های برای اجاره کردن وجوددارد که بتوانید آفتاب بگیرید.

آدرس ساحل چیرالی

در هرکجای شهر که باشید با وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس٬ مترو و تاکسی در کمتر از ۳۰ دقیقه به آنجا خواهید رسید. آدرس٬ ۶۱-۵۵, Hamsiköy, Turkey آنتالیا, ترکیه

هتل و رستوران های ساحل چیرالی

در نزدیکی ساحل چیرالی اقامتگاه و هتلهای بی نظیری وجود دارد که قیمت های مناسبی دارند از جمله هتل های عبارتند از:

۱-      هتل چیرالی هرا یا Cirali Hera Hotel

۲-      هتل اودیل یا Odile Hotel

۳-      هتل پالم کوناک یا Palm Konak Hotel

۴-      هتل اولیمپوس یا Olympos Oase

۵-      دهکده مجی یا Maji Village

و در انتها لذت کافی از ساحل چیرالی ببرید

تمام امکانات و ویژگی های ساحل چیرالی آنتالیا را بصورت کامل برایتان معرفی کرده ایم. حالا فکر کنم بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که کدام ساحل را برای تفریح کردن انتخاب کنید. اینطوری می توانید هیجان و انرژی خودتان را چندصد برابر کنید و از لحظه لحظه سفرتان لذت ببرید.

 

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران