ساحل فاسلیس آنتالیا٬ اوقاتی شاد در آنتالیا

3916 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
سواحل فاسلیس آنتالیا

هرسال مسافران و گردشگران زیادی وارد کشور ترکیه می شوند . ترکیه از آن جمله کشورهای هست که دارای مکان های تفریحی و تاریخی بسیاری است. در چند سال اخیر آنتالیا جزء مقاصد اصلی  مسافران و گردشگران شده است . مکان های تفریحی آنتالیا بیش از چیزی که تصور میکنید وجود دارد و همین موجب شد که علاقمندان بسیاری برای گردش به این شهر وارد شوند.

آنتالیا کجاست ؟

آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که در سمت جنوب غربی این کشور قرار گرفته است که از جنوب به دریای مدیترانه و از شرق به شهر سریک و از غرب به شهر قورقودالی متصل شده است.

فاسلیس بهترین ساحل آنتالیا

آنتالیا یک شهر نیست بلکه یک استان که مرکز آن شهر آنتالیا است که دارای تفریحات مهیج و هیجان انگیزست که مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

البته ناگفته نماند که این شهر جزء شهرهای هست که در سفر به آنجا آرامش خاصی را احساس خواهید کرد. اگر دوست دارید از هیاهوی شهرنشینی٬ ترافیک و آلودگی دور باشید پیشنهاد می کنم سفر به شهر آنتالیای ترکیه را هرگز فراموش نکنید.

دولت ترکیه با یک چشم اندازی به آینده امکانات و ویژگی های خاصی را برای شهر آنتالیا در نظر گرفته است که از این طریق بتواند گردشگران خارجی را جذب کنند.

معرفی بهترین ساحل های آنتالیا

با توجه به اینکه شهر آنتالیا نزدیک به دریای مدیترانه است. ساحل های بسیار زیبا و چشم نوازی هم ساخته شده است که علاقمندان بتوانند در این مکان ها بسادگی تفریح و شادی کنند.

بهترین سواحل آنتالیا

سواحل بسیار شگفت انگیزی در شهر آنتالیا وجود دارد که می توانید سفر چند روزه‌ای را بصورت فشرده تدارک ببینید که بتوانید به تمام این سواحل برویدو خاطرات عالی را برای خودتان بسازید.

از جمله این سواحل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساحل لارا ترکیه

لارا یکی از ساحل های اعجاب انگیز در شش کیلومتری شرق آنتالیا قرار گرفته است که مسیرهای دسترسی به این ساحل به سادگی انجام می شود .

ساحل لارای ترکیه

ساحلی با شن زارهای گرم و مانند الماس که با قدم زدن در آن ساحلها  یک حس ناب و خاصی را منتقل می کند.

  • ساحل پاترا اعجاب انگیزترین ساحل در ترکیه

ساحل پاترا در آلانیا در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است و این ساحل به کئلو پاترا هم معروف است  و مسافران بسیاری که به شهر آنتالیا سفرمی کنند علاقمندند که به ساحل پاترا هم بروند و با شگفتی های جدید از آنتالیا آشنا شود.

  • سواحل کنیالتی آنتالیا

یکی از بهترین سواحل در آنتالیای ترکیه است که امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری دارد که  همین موجب شده است که جزء محبوب ترین و بهترین سواحل در آنتالیا شناخته می شود.

بهترین سواحل آنتالیا

تفریحات این سواحل همانند آکواریوم٬ شهربازی اکتور٬ رستوران و کافه بارهای بسیار مهیج که در این شهر وجود دارد باعث شده است که شما جذب این ساحل زیبا شوید.

ساحل فاسلیس آنتالیا

ساحل زیبای فاسلیس از دوبخش سنگی بسیار شگفت انگیز تشکیل شده است که در یک بخش آن برای تفریحات مهیج است و در بخش آن جای برای آرامش گرفتن وجود دارد.

ساحل آدراسان آنتالیا

بیش از ۲۰۰ ساحل در آنتالیا وجود دارد که هرکدام از آنها یک ویژگی منحصر به فردی دارد.  ساحل آدراسان در جنوب شرق منطقه کمر در آنتالیا قرار گرفته است .

آشنایی با ساحل فاسلیس آنتالیا

ساحل فاسلیس در شهر قدیمی phaselis قرار گرفته است که دورتادور آنرا خلیج احاطه کرده است که  زیر نظر پارک ملی آنتالیا قرار دارد. فاسلیس نام یک شهر قدیمی در ترکیه است که این نطقه در جنوب منطقه تفریحی و گردشگری کمر واقع شده است. ساحل فاسلیس یکی از آن مناطق کم رفت و آمد است و برای افرادی مناسب که نیاز به آرامش در کنار ساحل های زیبا دارند.

در نزدیکی ساحل فاسلیس آنتالیا مناطق تاریخی و باارزش وجود دارد که جز مکان های تاریخی آنتالیا محسوب می شود و بسیار محسور کننده و جذاب است.

امکانات و ویژگی های رفاهی و تفریحی ساحل فاسلیس آنتالیا

ساحل زیبای فاسلیس امکانات بسیاری ندارد و بسیار متقاوت از بقیه ساحل هست٬ اما جذابیت که این ساحل دارد هیچکدام از سواحل در آنتالیا ندارند. آرامش و آسایش این ساحل شما را شگفت زده می کند و می توان ساعت ها کنار شن زارهای ساحل نشسته و از فضا لذت ببرید.

امکانات و ویژگی های ساحل فاسلیس آنتالیا

از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران و کافه بارها
  • قایق سواری٬ اسکی روی آب٬ فلای برد٬ شاتل

آدرس ساحل فاسلیس آنتالیا

فاصله کمر تا ساحل فاسلیس حدود ۱۱ کیلیومتر است که با پرداخت ۱۱ تا ۱۳ یورو می توانید که این مسیر را با وسایل نقلیه عمومی  از جمله تاکسی و اتوبوس بروید.

آدرس ساحل فاسلیس: ruins, Phaselis-Tekirova, 07995 Tekirova, Turkey آنتالیا, ترکیه نمایش نقشه ساحل فاسلیس آنتالیا

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران