رستوران ایرانی شهرزاد استانبول

3561 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران های شهر استانبول

تجربه سفر باعث می شود با آداب و رسوم، فرهنگ ها و اماکن دیدنی شهر های مختلف دنیا آشنا شویم. در کنار تمام این ویژگی ها، لذت چشیدن غذاهای سنتی و محلی مقصد مورد نظر فرصتی است که نباید از دست داد. در عین حال برخی از مسافران ایرانی دوست دارند حتی در سفر های خارجی نیز از غذاهای لذیذ کشور خودمان غافل نشوند و طعم چلوکباب و قورمه سبزی را در شهر غریب نیز بچشند. رستوران شهرزاد استانبول این موقعیت را برای مسافران ایرانی فراهم کرده است تا طعم خوشمزه غذا های ایرانی را در طول سفر فراموش نکنند. در ادامه با ما در مجله ترک مگ همراه باشید تا به معرفی رستوران شهرزاد استانبول بپردازیم.

رستوران شهرزاد استانبول کجاست؟

رستوران شهرزاد استانبول یکی از بهترین رستوران های استانبول برای صرف وعده غذای ایرانی در سفر به ترکیه است. رستوران شهرزاد با این که در یکی از شلوغ ترین محله های استانبول یعنی میدان تکسیم واقع شده اما با داشتن محیطی آرام، یکی از پاتوق های ایرانیان در این شهر به حساب می آید.

آدرس رستوران شهرزاد استانبول: میدان تکسیم، کوچه آکارجاسی شماره ۴

شماره تماس رستوران شهرزاد استانبول: ۰۰۹۰-۵۳۹-۸۹۳-۰۸۱۵

رستوران شهرزاد استانبول

همچنین موقعیت مکانی مناسب رستوران سبب شده تا در کمتر از ۱ ساعت رانندگی در آن حوالی بتوان بسیاری از اماکن دیدنی شهر استانبول را بازدید کرد. مسجد سلطان احمد، موزه باستان شناسی استانبول و جنگل بلگراد از جمله مقاصد گردشگری پرطرفدار در بزرگترین شهر ترکیه هستند.

چرا به رستوران شهرزاد استانبول برویم؟

با این که رستوران شهرزاد محیط کوچکی دارد اما بهره مندی از اکثر غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی در فضایی گرم و صمیمی و ارائه سرویس در ۳ وعده غذایی، هر مسافر ایرانی را مجاب می کند که در سفر خود به استانبول، حتما سری به این رستوران بزند.

کیفیت مناسب غذاهای رستوران شهرزاد

از تاسیس رستوران شهرزاد تنها ۸ سال می گذرد اما در همین بازه زمانی کوتاه توانسته با سرویس دهی خوب، برخورداری از کیفیت مناسب غذا در کنار طعم عالی علاوه بر جذب گردشگران ایرانی، ترک های منطقه را نیز به امتحان کردن غذای ایرانی مشتاق کند.

منوی رستوران شهرزاد، یکی از بهترین رستوران های ایرانی استانبول

یکی از مهم ترین مواردی که در راهنمای سفر به استانبول  به آن اشاره می شود، معرفی رستوران های ایرانی در این شهر است. چرا که پیدا کردن رستوران هایی که غذاهای ایرانی سرو کنند حتی در کشور های اطراف ایران نیز کار به مراتب سختی است. رستوران شهرزاد استانبول شما را از تمام رستوران های ایرانی دیگری که در ترکیه وجود دارد، بی نیاز می کند.

منو رستوران شهرزاد

منوی پر بار رستوران شهرزاد، رضایت هر مسافری را جلب می کند. طبخ انواع چلوکباب، خورش های ایرانی و حتی کتلت و کشک بادمجان از جمله غذاهای ناب ایرانی هستند که امکان پیدا کردن آن ها در استانبول کار چندان آسانی به نظر نمی رسد. سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم این امکان را به شما می دهد تا در هر بازه زمانی در روز و برای صرف انواع وعده های غذایی، رستوران شهرزاد همیشه یکی از گزینه ها در گوشه ذهن شما باشد.

قیمت ها و ساعت کاری رستوران شهرزاد در استانبول

رستوران شهرزاد استانبول در کنار فضای داخلی دلنشینی که دارد شرایط نشستن در فضای باز را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. ساعت کاری منعطف رستوران این امکان را مهیا کرده که زیر ستاره های آسمان نیز بتوانید غذای خود را میل کنید. روز های دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ شب و در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ می توانید مهمان رستوران شهرزاد باشید.

محیط رستوران شهرزاد

قیمت غذای ایرانی در استانبول، یکی از چالش هایی است که مسافران ایرانی معمولا با آن روبرو هستند. چرا که به دلیل عدم شناخت نسبت به رستوران ها، از کیفیت ارائه شده مطمئن نبوده و برای همین بر اساس قیمت ها، غذا را ارزیابی می کنند. رستوران شهرزاد در کنار کیفیت بالا، خرج زیادی نیز روی دست مشتریان خود نمی گذارد. گران ترین غذای رستوران، چلوکباب نگینی است که تنها ۳۰ لیر برای شما هزینه خواهد داشت.

رستوران شهرزاد از نگاه کابران

بررسی نظرات سایر افرادی که پیش از ما تجربه خوردن غذاهای رستوران شهرزاد را داشته اند، به انتخاب ما میان رستوران های ایرانی بسیار کمک می کند. وعده های غذایی که بیشتر افراد برای صرف آن به رستوران شهرزاد مراجعه کرده اند، ناهار و شام بوده که اکثر کاربران، از کیفیت غذاها راضی بوده اند. علاوه بر کیفیت طبخ، پخش موسیقی در محیط رستوران و نحوه برخورد پرسنل و کارکنان، نکته دیگری است که بازدید کنندگان از آن ابراز رضایت کرده اند.

در کنار نکات مثبت رستوران، باید به شلوغی میدان تکسیم، منطقه ای که رستوران در آن واقع شده اشاره کرد. ترافیک اطراف رستوران، پیدا کردن جای پارک را دشوار می کند؛ مسئله ای که بیشتر برای کسانی که در استانبول سکونت داشته و قصد دارند با وسیله شخصی به رستوران بیایند اهمیت دارد.

در سفر به استانبول، رستوران شهرزاد را از یاد نبرید

ترک مگ پیشنهاد می کند در سفر خود به استانبول حتما برای خوردن غذاهای ایرانی سری به رستوران شهرزاد بزنید. کیفیت معقول همراه با قیمت مناسب پیش غذا، دسر و نوشیدنی های سرد و گرم و از همه مهم تر تجربه میل کردن غذاهای سنتی ایرانی در یک شهر غریب، بهترین فرصت است تا در کنار خانواده و یا دوستان خاطرات خوشی را رقم بزنید.

رستوران های استانبول

نظرات کاربران