خیابان تونالی هیلمی آنکارا، فقط برای افراد خاص

4871 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
خیابان تونالی هیلمی آنکارا

سفر همیشه برای تفریح و گردش نیست؛ بسیاری از افراد هستند هدفشان از سفر به  شهر یا کشور دیگر تنها برای خرید کردن. آنکارا یکی از همان شهرهاست که پر از  مرکز خرید ست.  فروشندگان ایرانی زیادی به شهر آنکارا برای خرید می روند. چرا برای خرید شهر آنکارا را انتخاب می کنند؟

باتوجه به اینکه  آنکارا یک شهر سیاسی هست و کمتر کسی برای مسافرت می رود. اما افراد  هستند که می دانند که خرید از کدام شهرها را انجام  دهند. مراکز خرید در شهر آنکارا بیش از تصور شماست ولی علاوه پاساژهای که در این شهر وجود دارد؛ خیابان های لاکچری و ارزان قیمت هم وجود دارد که با قیمت های متفاوتی می توانید آنها را خریداری کنید.

یکی از این مکان ها؛ خیابان تونالی هیلمی آنکاراست که یک خیابان پر از فروشگاه و مغازه های لاکچری است که بهترین و شیک ترین اجناس را می توانید از آنجا خریداری کنید. اگر علاقمند بدانید چه چیزی را از کجا بخرید پشنهاد می کنم بدون چانه زدن ادامه مقاله را حتما مطالعه کنید.

آنکارا خارق العاده ترین شهر ترکیه

آنکارا کجاست؟ پایتخت کشور ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور به حساب می آید. شهری که قدمت چند هزار ساله دارد و دارای مکانهای تفریحی  و دیدنی از جمله  شهربازی آنکا، اسکی در کوه آلما، پارک سنسلیک آنکارا، قایق سواری، پارک گیاه شناسی آنکارا، پارک جنگلی آتاتورک و همچنین مکانهای تاریخی بسیار حیرت انگیز مانند مسجد ایاصوفیه، مقبره آتاتورک و غیره که  همگی آنها شما را حیرت زده می کنند.

آنکارا؛ پایتخت ترکیه

ارزان ترین مراکز خرید آنکارا؛ فروشگاه های لوکس، بوتیک و مزون های بسیار شیک که می توانید تمام اجناسی مورد نیازتان را خریداری کنید. علاوه بر تمام اینها  خیابانهای بزرگی مانند ۱۵ خرداد، خیابان بهارستان که در ایران هستند وجود دارد که می توانید طرح و دوخت های عالی را خریداری کنید.

تجربه یک سفر و خرید عالی را می توانید از این شهر در خاطرات خودتان ثبت کنید و در ادامه  لاکچری ترین خیابان در آنکارا توضیح می دهیم.

باورنکردنی ترین  مراکز خرید در آنکارا کدام اند؟

مسافران زیادی که وقتی به این شهر برای خرید سفر می کنند اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند که یک مرکز سیاسی کشور نمی تواند جای برای خرید کردن باشد اما اشتباه همین جاست. این شهر پر از مرکز خرید با برندهای متفاوت از کشور ترکیه یا اروپا است.

مراکز خرید در شهر آنکارا

اگر تنها هدفتان از سفر به این شهر خرید کردن باشد نباید نگران شوید که می توانید تمام چیزهای که مورد نیازتان است را به سادگی خریداری کنید. اما اگر بعد از یک تفریح می خواهید برای خانواده  و دوستانتان سوغات شهر آنکارا بخرید و برایشان ببرید پیشنهاد می کنم مقاله مرتبط با آنرا حتما مطالعه کنید.

 

خیابان تونالی هیلمی آنکارا؛ لاکچری ترین خیابان آنکارا

به خیابان ۱۵ خرداد، ظهیر السلام، خیابان نادری، خیابان بهارستان و جمهوری رفته باشید. آنکارا هم مانند تمام شهرهای که در دنیا وجود دارد چنین خیابان های دارد. خیابان تونالی هیلمی آنکارا یکی از خیابان های که پر از مغازه های لاکچری، بوتیک، مزون و مرکز خرید شیک است.

اگر هم اکنون  در آنکارا هستید و نمی دانید کجا برای خرید بروید؛ عجله کنید به تونالی هیلمی بروید و بهترین اجناس را خریداری کنید. شاید کمی قیمت ها بالاتر باشد اما باتوجه به خریدی که دیگر مسافران انجام داده‌اند تایید شده است.

بهترین خرید در خیابان تونالی هیلمی آنکارا

تونالی یک خیابان که تمام فروشگاه های آن در یک راستا قرار دارند و اگر قدم زنان به شمال خیابان بروید برندهای ترکی را هم خواهید دید. مزون های محبوب Ece Gozen، Gunseli، Umit Benan و غیره در این خیابان ویترین های بزرگی را به خودشان اختصاص داده اند.

لوکس ترین بوتیک های آنکارا در هیچ یک از خیابان های شهر نگردید چون تمام آنها در این راستا قرار گرفته اند و زیباترین لباس ها می توانید  خریداری کنید.  قیمت اجناس در این بوتیک ها کمی گران تر از بقیه مراکز است اما می توان تضمین کنم که شما هرخریدی که انجام دهید هیچ وقت پشیمان نشوید.

بهترین برندهای خیابان تونالی هیلمی آنکارا

شاید به برندی علاقه داشته باشد اما نمی دانید در سفر به آنکارا به کدام فروشگاه و خیابان بروید. خیابان تونالی پر از برندهای معروف ترکی که شاید برند موردنظر شما هم در آنجا یک نمایندگی داشته باشد.

لوکس ترین مرکز خرید شهر آنکارا

برندهای محبوب  و مشهور در تونالی خیابان آنکارا وجود دارد از جمله این موارد می توان موارد زیر را نام برد.

  • LC Waikiki
  • Vakko
  • WOW Wholesale
  • Whocit
  • Clup Fashion
  • Fimka Stores
  • AM Clothings
  • Taha Group
  • Kardem
  • DDFS

 

کجای خیابان تونالی هیلمی در شهر آنکارا پارک کنیم؟

اصلا نگران جای پارک در این خیابان نباشید؟ در نزدیکی خیابان تونالی هیلمی  پارکینگ بزرگی وجود دارد که  اگر با ماشین شخصی به آنجا رفته باشید براحتی می توانید پارک کنید و به خریدتان برسید.

ترافیکی کمتری را می بینید، اما شلوغی این خیابان به دلیل رفت و آمد آدم ها کم نیست و وقتی به خیابان تونالی بروید هیجان زده خواهید شد. جنب و جوش آدم ها شما را شگفت زده می کند و شما را برای خرید بیشتر به شعف می آورد.

پارکینگ بزرگ در خیابان تونالی آنکارا

اما اگر  هیچ علاقه ای به  پارکینگ نداشته اید میتوانید کنار خیابان اطراف نوتالی پارک کنید و اصلا نگران هم نشوید چون امنیت خیابان های اطراف بسیار بالاست.

در انتها خرید خودتان را بصورت تضمینی انجام دهید

همیشه چیزهای ارزان قیمت خوب نیستند و کمی پول خرج  کردن می تواند برای شما سودبخش باشد. تمام اجناس در خیابان تونالی هیلمی باکیفیت است و مطمئن باشید که اگراز این خیابان خرید کنید هیچ ضرری نخواهید کرد و به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

 

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران