معرفی ۷ تا از خوشمزه ترین پیش غذاهای ترکیه، طعم های فراموش نشدنی

7527 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین پیش غذاهای ترکیه ای

مسافرت یکی از بهترین تفریحات در زندگی به حساب می آید. اما این سوال همیشه بوجود می آید که ما کجا و کی به سفربریم؟ اگر قصد سفر به ترکیه و شهر آنتالیا دارید کلی تجربه در مورد این شهر داریم که می تواند در تصمیم گیریتان کمک کند که در سفر به ترکیه دچار سردرگمی نشوید.
در مقاله های بهترین غذاهای ترکیه تمام چیزهای که در مورد غذاهای ترکی را بایدبدانید در یک صفحه کامل نوشته ایم. در این متن می خواهیم در مورد پیش غذاهای ترکیه که کدام محبوب ترین و پرطرفدارترین هستند صحبت کنیم.

لیست غذاهای ترکیه ای بهتر بشناسید

ترکیه یکی از آن کشورهای با قدمت چند صد سال است که دارای سبک زندگی خاص است. البته این سبک زندگی از دوران عثمانی تا هم اکنون با تغییراتی کامل روبرو شده است. یکی از مهم ترین سبک های که تغییرات زیادی داشته است٬ سبک غذایی مردم ترکیه می باشد. بیشتر این تغییر و تحولات در شهرهای که توریست و گردشگران زیادی دارد اتفاق افتاده است. از جمله آنها آنتالیا٬ استانبول و آنکارا.

معروف ترین غذای ترکیه
اگر بخواهیم یک لیست از غذاهای ترکیه بدست بیاوریم باید بالای ۱۰۰۰ نوع غذا را در لیست بگنجانیم. در زیر حدود ۱۵ تا مدل را معرفی کرده ایم که در رستوران های آنتالیای ترکیه جزء پرطرفدارترین هستند.
۱- لاهماجون
۲- کباب کوکرتم
۳- استیک برشی با سس گوجه فرنگی
۴- گوشت بره با سس آویشن
۵- بورک اسفناج
۶- لوبیا کبابی
۷- راویولی با سیب زمینی
۸- کومپیر طعمی متفاوت از سیب زمینی
۹- ایمام بایلدی غذای بسیار خوشمزه با بادمجان
۱۰- ایچلی کوفته

معرفی خوشمزه ترین پیش غذاها در ترکیه

فکر کنم تا همین الان متوجه شده باشید که ترکیه چه غذاهای خوشمزه و خوش طعمی دارد. اما در مورد اینکه قبل از غذا یعنی پیش غذا چه چیزهای می خورند. تنوع پیش غذای ترکی بیشتر از غذاهای که در ترکیه رایج است اما کدام است و در کجا می توان خورد یک سوال همیشگی است؟

خوشمزترین پیش غذای ترکیه
برای اینکه شما در تصمیم گیری مثل ما گیج نشوید پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را حتما بخوانید تا در لذت خوردن پیش غذا با ما شریک شوید.

بورک ترکیه هیچ گاه فراموش نکنید

بورک ترکیه ای یکی از خوشمزه ترین پیش غذای ترکی بین مردمان ترکیه رواج پیدا کرده است. یکی از چیزهای که توریست ها علاقه دارند بدانند این است که طرز تهیه بورک چطوری است تا بتوانند در کشور خودشان آنرا طبخ دهند.

معروف ترین بورک ترکیه

بورک ترکیه انواع و اقسام مختلفی دارند که ترکیباتی مانند گوشت٬ مرغ٬ سویا٬ سبزیجات دارد که بسته نوع ذائقه ای که دارید می توانید یکنوع از آنرا انتخاب کنید.

سوتلاچ، سبک ترین پیش غذای ترکیه

ترکیه دارای دسرهای خوشمزه ای است که هرکدام از آنها دارای طعم و بو متفاوتی است. البته باید اینرا خدمت شما بگوییم که دسرهای ترکی بسیار شبیه دسرهای ایرانی است. از جمله این دسرها سوتلاچ ترکیه ای که با آرد برنج و نشاسته و شیر پخته شده است که جزء دسرهای کم کالری است و طرفداران بسیاری دارد.

سوتلاج ترکیه یکی از محبوب ترین دسرهای ترک

کباب های پلنزی، یک طعم اصیل ترکی

یک نوع کباب است که مردم ترکیه قبل از شروع غذا آنرا می خورند اما منظور از کباب٬ کبابی که با تکه گوشت طبخ داده می شود نیست بلکه ترکیباتی از قارچ یا سوسیس٬ میوه و سیفی جات بسیار خوشمزه است. آناناس٬ سوسیس٬ شاه بلوط٬ فلفل قرمز و برای سس روی آن از عسل٬ سس سویا٬ جوز استفاده می شود.

تارت اسفناج یکی از خوشمزه ترین پیش غذاهای ترکی

تارت یا بیکن اسفناج بسیار شبیه تارت ها هستند اما ترکیبات بسیار متفاوت و خوشمزه ای داخلش استفاده می شود. از جمله این ترکیبات می توان به پنیر خامه ای کم چرب٬ سفیده تخم مرغ٬ اسفناج منجمد٬ پیاز خرد شد و بیکن بوقلمون هست.اما یک نکته بسیار هم را باید درنظر بگیرید و این است که چه مدلی طبخ می شود.

تارت اسفناج به عنوان پیش غذای ترکیه ای

میتزبال خوشمزه های ترکی

پیش غذای میتزبال از ترکیبات بسیار خوشمزه درست میشود از جمله آنها می توان به تخم مرغ بزرگ٬ خرده نان٬ پیاز خرده شده٬ پودر کاری٬ دارچین٬ پودر بوقلمون٬ برگهای ریحان و برگهای نعناع که طعم پیش غذا را بسیار خوشعطم می کند٬ اشاره کرد.

میتزبال پیش غذای متفاوت ترکی

پیش غذای wonton یا مافین ترکی

مافین مینیاتوری یک نوع پیش غذای ترکی است که طرفدران بسیاری دارد و هر سبک ذائقه ای آنرا می پسندند. در ترکیب این مافین از بوقلمون٬ پنیر٬ سس راش٬ پیاز و زیتون استفاده شده است که از سس مخصوص ترکی استفاده می کنند.

مانتی ترکیه، تجربه لذیذ از غذا

مانتی یکی از همان پیش غذاهای ترکی که خوش طعم و لعاب است که طرفداران بسیاری دارد و بعنوان یکی از اصیل ترین غذاها شناخته شده است.آرد٬ نمک٬ تخم مرغ٬ گوشت چرخ کرده٬ پیاز٬ ماست سیر ترکیبی از این پیش غذای خوشمزه است که بسیار ترکیبی متفاوتی دارد و طرز تهیه مانتی ترکیه بسیار متفاوت از چیزی است که در ایران طبخ می شود.

مانتی ترکیه بهترین پیش غذای ترک

پیش غذاهای معروف ترکیه را حتما امتحان کنید

هنگامی که به شهر آنتالیای ترکیه پا بگذارد با چیزهای شگفت انگیزی روبرو خواهید شد. شما کدام پیش غذا را امتحان کرده اید؟ کدام یکی از این موارد به ذائقه شما سازگارتر بوده است؟

آنتالیا رستوران های آنتالیا

نظرات کاربران

عالی بود
من تارت اسفناج رو امتحان کردم و خیلی دوست داشتم. ممنون میشم بیشتر غذاهایی معرفی کنید که به طبع ما ایرانیا میخوره