تجربه متفاوت از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا از دست ندهید

6780 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

بهترین سفرمجردی که رفتید کجا بوده؟ از چه جاهای دیدن کرده اید؟ علاقه دارید کدام یکی از تفریحات شبانه را امتحان کنید؟ آنتالیا یکی از همان شهرهای ساحلی بسیار شگفت انگیز در قلب ترکیه است که گردشگران و مسافران زیادی سالانه وارد این شهر زیبا می شوند.

مکان های تفریحی آنتالیا بسیار متفاوت و هیجان انگیز است و هرفردی با هر سنی را سرشوق می آورند که حداقل برای یکبار هم شده به این جاهای تفریحی بروند. ­­

اگر به شهر آنتالیا مجردی سفر کرده اید و علاقه دارید به تفریحات شبانه در آنتالیا سربزنید پیشنهاد می کنم حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

آنتالیا٬ شهری پر از رمز و راز

شهر ساحلی در کنار دریای مدیترانه که پر از شگفتی و جذابیت های خاصی دارد. اما تفریحات در آنتالیا بیش از چیزی که تصور می کنید وجود دارد و می توان به بخش های مختلف از جمله تفریحات مختص به کودکان٬ مجردی٬ خانوادگی٬ دوستانه و شبانه که می توانید شب های دلچسبی را برای خودتان بسیازید و در ادامه بهترین ها را برای شما معرفی می کنیم.

۱-آپ شات بارup shot bar، تجربه شادترین تفریحات شبانه در آنتالیا

در سفر به آنتالیا می توانید مهیج ترین شبها را بگذرانید و خاطرات عالی را برای خودتان ثبت کنید. یکی از این بهترین جاها برای خوشگذرانی شبانه آپ شات بار است که از ساعت ۹ شب به بعد می توانید رقص و پای کوبی داشته باشید.

کافه آپ شات بار در آنتالیا٬ تفریح مجردی

موسیقی و رقص نور و کلی نوشیدنی های خوشمزه در این کافه بار هرکسی را سرذوق می آورد تا صبح شادی و نشاط داشته باشد. اما نایت کلاب ها در شهر آنتالیا بیشتر از چیزی که تصور می کنید وجود دارد و  در مورد آنها در ترک مگ نوشته شده است پیشنهاد می کنم حتما آنرا بخوانید.

۲- کافه cello در آنتالیا٬ متفاوت ترین مکان تفریحی

شب های آنتالیا را باید در کافه سلو گذراند، کافه ای بسیار پرانرژی که موسیقی بصورت زنده اجرا می شود و چیزی که از همه بیشتر جلب توجه می کند خوانندگان معروف رپ، راک و غیره هستند که به این مکان سر می زنند.

کافه cello در آنتالیا٬ بی نظرین ترین تفریح در شب

منوی بسیار خوشمزه از انواع نوشیدنی ها و پیش غذاهای بسیار لذیذ که تجربه آن بسیار متفاوت است و خاطره عالی را برای خودتان ثبت خواهید کرد.

۳- کافه شبانه هنگر، شگفت انگیزترین تفریح شبانه در آنتالیا

وقتی وارد کافه می شوید حس نوستالژی بودن به شما دست خواهد داد اما ساعت ها می توانید در این کلبه رقص و پایکوبی کنید، حتما انرژی صدبرابری بدست خواهید آورد. به طبقه بالای کافه شبانه هنگر بروید و بهترین نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه سفارش دهید و شبی بیادماندنی را برای خودتان رقم بزنید.

۴- خوشمزه غذای خیابانی، بهترین تفریح در آنتالیا

یکی از چیزهای که مسافران و گردشگران به آن علاقه دارند خوردن غذاهای خوشمزه در خیابان آنتالیای ترکیه است. این نوع از غذاها به عنوان یکی از بهترین سرگرمی های معروف شناخته شده است . افرادی با چرخ دستی شان در کنار سواحل آنتالیا ایستاده اند که غذاهای مورد علاقه شان را بفروش برسانند. بهترین شب هارا در شهر آنتالیا برای خودتان بسازید، البته اگر علاقه به شبگردی داشته باشید.

غذاهای خیابانی در آنتالیا

۵-  شهربازی آنتالیا، هیجان انگیزترین تفریح شبانه

برخی از شهربازی ها در آنتالیا تا نیمه شب باز هستند و بهترین تفریحات مهیج را بازی کرد. از جمله تفریحاتی که می توان به آن اشاره کرد سرزمین عجایب، سینما چهاربعدی، بازی های کامپیوتری، اتاق فرار، اتاق معکوس و چرخ، فلک و سرسره.

۶-سواحل آنتالیا، اعجاب انگیزترین تفریحات شبانه

آنتالیا شهر ساحلی که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است برای همین آب وهوای بسیار خنک و عالی دارد. مسافران و گردشگران زیادی سالانه برای تفریح به کنار این سواحل می آیند و خوبی که این ساحل ها دارند این است که مسئولان اجازه می دهند تا صبح در ساحل تفریح کنند.  ساحل لارای آنتالیا، پاترا، کمر و ساحل کنیالتی جزء بهترین ها در این شهر هستند.

سواحل آنتالیا، بهترین شب گردی در آنتالیا

۷- باشگاه inferno در شهر آنتالیا

اینفرنو یکی از بزرگترین باشگاه های شهر آنتالیا به حساب می آید که در منطقه کمر آنتالیا قرار گرفته است که جزء مشهورترین و محبوب ترین باشگاه های ترکیه محسوب می شود. وسایلی برای ورزش و بازی دارد٬ همچنین یک قسمت دیگری هم برای رقص و پایکوبی در نظر گرفته شده است و شبی شاد را برای خودتان خواهید ساخت.

باشگاه inferno ٬ یکی از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

و از همه لذت بخش موسیقی زنده توسط دی جی های محلی  برروی سن که قسمت رستوران هستند برگزار می  شوند و حس عالی را در شما منتقل خواهد کرد.

۸- هتل رامادا پلازا، بهترین هتل آنتالیا برای مجردها

گاهی اوقات دوست داریم در شب های ترکیه به جاهای بریم که شنای دلچسبی انجام دهیم. هتل رامادا پلازا یکی از همین جاهای است که می توانید ساعتی از شب را در استخرهای بزرگ و کوچک با آب گرمی که دارند شنا کنید و تفریحات مجردی آنتالیا را طوری دیگری تجربه کنید. همچنین امکانات بسیار زیادی از جمله سونا٬ جکوزی٬ غار نمکی٬ حمام سنتی ترکی٬ اتاق ماساژ و آب درمانی دارد. این هتل شعبه ای متفاوت از هتل رامادا در استانبول است.

و در انتها بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا فراموش نکنید.

فکر می کنم تا الان تمام تفریحات شبانه در آنتالیا را متوجه شده باشید کجاست و می توان بهترین شب نشینی را برای خودتان برپا کنید. اگر پیشنهادی دارید و در این مقاله نوشته نشده است لطفا در کامنت بنویسید تا بقیه هم از آن اطلاع پیدا کنند.

منبع: آنتالیا

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران

مرسی از مطلب خوبتون. میخواستم ببینم تو ساحل آنتالیا اجازه غواصی ام میدن؟

    سلام دوست گرامی
    ممنون از شما که این مطلب رو دنبال کردید
    بله معمولا در سواحل آنتالیا اجازه غواصی داده میشه. علاوه بر اون می تونید با تجربه انواع تفریحات آبی در سواحل آنتالیا سفر خوبی رو تجربه کنید.