لوازم خانگی را در استانبول از کجا بخریم؟ معرفی بورس لوازم خانگی در استانبول

3285 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
آشنایی با بورس لوازم خانگی در استانبول

استانبول یکی از شهرهایی است که به دلیل حضور بی‌شمار توریست‌های مراکز خرید متنوعی دارد. تنوع و تعداد مراکز خرید در استانبول به اندازه‌ای است که گاهی اوقات برای خرید و انتخاب آن‌ها سردرگم می‌شویم. اگر در شهر استانبول زندگی می‌کنید یا اینکه به این شهر زیبا سفر کرده‌اید حتما برای خرید مایحتاج زندگی، سفر یا سوغاتی نیاز به شناخت فروشگاه‌های بزرگ و کوچک استانبول خواهید داشت. یکی از مهم‌ترین مایحتاج روزمره یا حتی سوغاتی لوازم خانگی است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با بورس لوازم خانگی استانبول آشنا کنیم. با ما در ترک مگ همراه باشید.

فروشگاه‌های میگروس استانبول، معروف‌ترین بورس لوازم خانگی در استانبول

فروشگاه میگروس استانبول یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی در ترکیه است. میگروس یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ ترکیه است که اولین شعبه آن در سال ۱۹۵۴ در شهر استانبول افتتاح شد. در طول مدت ۲۰ سال ده‌ها شعبه دیگر از میگروس در شهر استانبول راه‌اندازی شد و به مرور زمان در شهرهایی مانند ازمیر و آنکارا نیز شعبه‌های دیگری بازگشایی شد. هم اکنون این فروشگاه در شهرهای دیگر ترکیه بیش از صدها شعبه فعال دارد. در شعبه‌های مختلف فروشگاه میگروس در استانبول می‌توانید انواع وسایل برقی، لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه را خریداری کنید.

در شهر استانبول علاوه‌بر بورس لوازم خانگی، مراکز خرید لباس متعددی وجود دارد که می‌توان لباس را با قیمت مناسبی خریداری کرد. اگر در استانبول زندگی می‌کنید یا به این شهر سفر کرده‌اید حتما به مراکز خرید عمده لباس در استانبول سر بزنید. در حراجی‌های آخر فصل یا روزهای معمول می‌توانید لباس را در تعداد بالا و با قیمت‌های مناسب خریداری کنید.

فروشگاه میگروس استانبول

فروشگاه کارفور استانبول، یک هایپر مارکت بزرگ با برندهای مختلف لوازم خانگی

مرکز خرید کارفور استانبول یکی دیگر از مراکز یا بورس لوازم خانگی در استانبول است که می‌توانید آن در سفر به ترکیه را برای خرید لوازم خانگی و آشپزخانه انتخاب کنید. مرکز خرید کارفور در استانبول یک فروشگاه بین المللی است که شعبه اصلی آن در کشور فرانسه قرار دارد. اولین شعبه این فروشگاه در سال ۱۹۵۸ در فرانسه افتتاح شد و این روزها یکی از بزرگ‌ترین و سومین فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین‌المللی از نظر فروش و سوددهی است. علاوه‌بر لوازم خانگی و برقی در فروشگاه کارفور می‌توانید انواع مواد غذایی، پوشاک و اقلام بهداشتی را خریداری کنید.

با توجه به اینکه فروشگاه کارفور با شرکت بزرگ ساباناجی گروپ شراکت و همکاری دارد این فروشگاه با نام کارفورسا نیز شناخته می‌شود. در فروشگاه کارفورسا استانبول اقلامی با نام برند کارفور به فروش می‌رسد که نسبت به برندهای دیگر قیمت مناسب‌ و اقتصادی‌تری دارد. مرکز خرید کارفورسا در شهرهای دیگر ترکیه مانند آنتالیا چندین شعبه دارد.

فروشگاه کارفور در استانبول، یک فروشگاه بین‌المللی فرانسوی در ترکیه

مرکز خرید هدف در استانبول،‌ بهترین فروشگاه برای خرید لوازم منزل در استانبول

مرکز خرید هدف یکی از بازارهای معروف استانبول و بورس لوازم خانگی است. هدف یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در مناطق مختلف استانبول شعبه‌های متعددی دارد. مرکز خرید هدف استانبول یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های این شهر بوده و دلیل این محبوبیت قیمت مناسب اجناس است. مرکز خرید هدف یک هایپر مارکت بزرگ است که می‌توانید انواع مایحتاج روزانه را به غیر از لوازم خانگی خریداری کنید.

بیشتز افرادی که قصد سفر یا اقامت در ترکیه را دارند و به همین دلیل به دنبال شناخت بهترین محله‌های استانبول برای زندگی هستند. دلیل این موضوع هم دسترسی راحت به امکانات شهری و مراکز خرید است. به‌یاد داشته باشید یکی از ویژگی‌های مثبت شهر استانبول وجود فروشگاه‌های متعدد است. بنابراین فرقی نمی‌کند بهترین محله‌های استانبول را برای زندگی یا سفر انتخاب کنید و قصد اقامت کوتاه یا بلند مدت در این شهر داشته باشید. امکانات شهری و رفاهی در همه مناطق استانبول وجود دارد و شما در عین حال می‌توانید اقدام به خرید گران‌ترین یا ارزان‌ترین اجناس و برندها در این شهر کنید.

فروشگاه ایکیا در استانبول، معروف‌ترین فروشگاه بین‌المللی در دنیا

اگر قصد خرید وسایل خانه در ترکیه را دارید بهترین فروشگاهی که پیشنهاد می‌کنیم ایکیا است. فروشگاه ایکیا در استانبول فقط مختص به خرید لوازم خانه و آشپزخانه است. بنابراین برای خرید لوازم آشپزخانه و خانه در استانبول شعب ایکیا را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها دانست. فروشگاه‌ ایکیا یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های بین المللی است که هم اکنون در بیش از ۴۳ کشور دنیا ۲۳۵ شعبه فعال دارد. در کشورهایی مانند آمریکا،‌ انگلستان،‌ یونان، کانادا، استرالیا و بسیاری از کشورهای آسیایی شعبه‌های این فروشگاه وجود دارد.

فروشگاه ایکیا در کشور ترکیه نیز در شهرهای استانبول،‌ آنکار و ازمیر شعبه دارد. البته ایکیا در استانبول ۲ شعبه و در ازمیر و آنکارا یک شعبه دارد. در شعبه‌های ایکیا می‌توانید انواع لوازم برقی،‌ سرویس خواب، لوازم چوبی و دکوری، سرویس خواب، مبلمان،‌ سرویس ناهارخوری، لوازم حمام و سرویس بهداشتی و اقلام دکوری را خریداری کنید. در فروشگاه ایکیا استانبول چندین رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که برای استراحت و سفارش غذاها و دسرهای پرطرفدار ترکیه‌ای مناسب‌اند.

فروشگاه ایکیا، معروف‌ترین فروشگاه لوازم آشپزخانه در استانبول

در این مقاله از ترک مگ شما را با بورس لواز خانگی در استانبول آشنا کردیم. شما چه فروشگاه‌های دیگری را می‌شناسید که امکان خرید لوازم خانگی و آشپزخانه در آن‌ها وجود دارد؟ اگر تجربه خرید در بازارها و مراکز خرید استانبول دارید با ما و خوانندگان مجله ترک مگ در انتهای همین صفحه و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران