بهترین شهرهای ترکیه برای خرید در تابستان

140320 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین شهر ترکیه برای خرید تابستانی

ترکیه یکی از همسایگان ایران است که جاذبه‌های گردشگری متنوعی در آن وجود دارد و سالانه افراد زیادی برای بازدید از آن‌ها به این کشور سفر می‌کنند. اجناس مرغوبی در ترکیه به‌فروش می‌رسد و بسیاری از هم‌وطنانمان برای خرید این اجناس به شهرهای این کشور می‌روند. ما می‌خواهیم در این مطلب سه مورد از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید و محبوب‌ترین مراکز خرید آن‌ها را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

شهر کوش آداسی

این شهر یکی از بهترین پیشنهادها برای کسانی محسوب می‌شود که می‌خواهند از جاذبه‌های گردشگری کشور ترکیه دیدن کنند. این منطقه یک جزیره است که فاصله ۷۱ کیلومتری با آیدین دارد. این جزیره با جزیره دیلک، پاماجوک و سلجوق همسایه بوده و کنار ساحلی دریای اژه واقع شده است. فاصله کم این منطقه با جزایر یونان، چیزی است که باعث شده افراد زیادی با تور کوش آداسی به این جزیره بروند. همین ویژگی موجب شده افراد زیادی این جزیره را برای سفرهای خود انتخاب کنند.

این جزیره آب‌وهوایی معتدل دارد. شرایط جوی مناسب و وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع، کوش آداسی را به پیشنهادی عالی برای گردشگران تور ترکیه تبدیل کرده است. در این شهر مراکز خرید متعددی ساخته شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. این منطقه به‌دلیل آب‌وهوایی ایده‌آل، یکی از بهترین مناطق برای خرید تابستانه در ترکیه محسوب می‌شود.

بازار بزرگ کوش آداسی

این مجتمع تجاری بزرگ‌ترین بازار ترکیه به‌شمار می‌رود و وجود آن همه ساله، افراد زیادی را به شرکت در تور کوش آداسی uall ترغیب می‌کند. از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این بازار یافت می‌شود و گردشگران می‌توانند همه چیزهای موردنیاز را بخرند. بازار بزرگ کوش آداسی، همه روزهای هفته بین ساعات ۹ تا ۲۴ آماده پذیرایی از خریداران است. در این مجتمع تجاری انواع پوشاک، پارچه، جواهرات، تابلو فرش، تابلو زینتی، سوغات ترکیه، ظروف سفالی، کوزه‌های عتیقه، ادویه و خشکبار یافت می‌شود.

محصولات بسیاری از برندهای معروف پوشاک در بازار بزرگ کوش آداسی دیده می‌شوند و قیمت پایین آن‌ها به‌دلیل غیراصل بودن است. البته برخی از کمپانی‌های بزرگ نیز در این فروشگاه نمایندگی دارند و می‌توانید اجناس اصل آن‌ها را بخرید. یکی از ویژگی‌های این مجتمع تجاری این است که فروشندگان اهمیت زیادی برای مشتری قائل هستند و با چایی یا قهوه ترک از مشتریان پذیرایی می‌کنند.پ

بهترین شهر ترکیه برای خرید تابستانی

شهر وان

این شهر فاصله کمی با مرز ایران و ترکیه داشته و یکی از نزدیک‌ترین شهرهای این کشور به ایران محسوب می‌شود. شهر وان، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ترکیه است و منطقه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به گربه شناخته می‌شود! هنگام قدم گذاشتن به این شهر، تعداد زیادی گربه سفید را مشاهده می‌کنید که یک چشم آبی و یک چشم زرد دارند. به‌دلیل فاصله کم این شهر با ایران، بسیاری از هم‌وطنانمان در تور وان شرکت می‌کنند. یکی‌دیگر از دلایلی که این شهر را به منطقه‌ای ایده‌آل برای سفر تبدیل می‌کند، هزینه‌های پایین در آن است. گردشگران می‌توانند به شهر وان رفته و با پرداخت هزینه‌ای کم از همه جاذبه‌های گردشگری آن بازدید کنند.

مرکز خرید AVM

همان‌طورکه گفته شد، هزینه اقامت، خرید و گشت‌وگذار در این شهر بسیار پایین است و به‌همین ‌دلیل، وان یکی از بهترین مناطق ترکیه برای خرید محسوب می‌شود. مرکز خرید AVM، یکی از بهترین مراکز خرید این شهر به‌شمار می‌رود. این مرکز خرید، سال ۱۳۹۳ با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰ میلیون دلار افتتاح شد. مرکز خرید AVM به‌عنوان مدرن‌ترین مجتمع تجاری در شهر وان شناخته می‌شود. بسیاری از کسانی که قصد خرید ارزان دارند، در تور وان شرکت کرده و در آن خریدهای خود را انجام می‌دهند.

شهر بدروم

این شهر یکی از شهرهای جنوبی و ساحلی ترکیه است که جزئی از استان موغله محسوب می‌شود و در همسایگی دریا اژه واقع شده است. این شهر ساحلی مساحتی ۶۸۶ کیلومتری دارد و آب‌وهوایی متعادل دارد که آن را به مکانی مناسب برای گردشگران تبدیل کرده است. طبق آمار رسمی منتشر شده، می‌توان فهمید که سالانه بیش از یک میلیون نفر در تور بدروم شرکت می‌کنند. گویش اهالی این منطقه ترکی بوده و واحد رایج پول آن‌ها نیز لیر است. در این منطقه تعداد زیادی مجتمع تجاری ساخته شده که همین موضوع، بدروم را به یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید تبدیل کرده است.

بهترین شهر ترکیه برای تابستان

مرکز خرید میدتون

ارتاکنت یکی از بهترین محله‌های بدروم محسوب می‌شود و مرکز خرید میدتون نیز در این منطقه واقع شده است. این مرکز خرید، تنها پاساژ مسقف بدروم بوده و در آن امکاناتی از قبیل سینما، سوپرمارکت، سالن آمفی تئاتر، پارکینگ و… وجود دارد. در این مرکز خرید بیش از ۱۱۰ غرفه ساخته شده است که می‌توانید در آن همه وسایل مورد نیازتان را با قیمتی مناسب تهیه کنید. وجود مراکز متعدد در این شهر باعث شده که افراد زیادی برای خرید در تور بدروم شرکت کنند. پاساژ میدتون میان اهالی این شهر از جایگاهی خوبی برخوردار بوده؛ زیرا مکان‌هایی مانند گالری، سالن تئاتر، کافی‌شاپ و رستوران‌های گوناگونی در آن ساخته شده است.

درطول سال افراد زیادی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و خرید به ترکیه سفر می‌کنند. به‌همین ‌منظور ما در این مطلب بهترین شهرهای مناسب خرید در این کشور را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه شرکت در تور بدروم، تور وان یا تور کوش آداسی را داشته‌اید، نظراتتان را درباره این شهرها و مراکز خرید آن‌ها را با ما به‌اشتراک بگذارید.

 

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران