با ۵ تا از بهترین سواحل کوش آداسی برای یک سفر خاطره‌انگیز آشنا شوید

2858 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
معرفی بهترین سواحل کوش آداسی برای شنا و تفریح

کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که در استان آیدین و در همسایگی دریای اژه قرار دارد. کلمه کوش آداسی در زبان ترکی استانبولی به معنای پرنده بوده و دلیل این نام گذاری شباهت این شهر به پرنده است. این شهر یکی از زیباترین شهرهایی است که در کرانه غربی ترکیه و نزدیک به دریای اژه قرار گرفته. کوش آداسی به دلیل داشتن سواحل متعدد و زیبا به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ترکیه تبدیل شده است و سالانه میلیون‌ها گردش به این شهر سفر می‌کنند.

البته جاذبه‌های دیدنی کوش آداسی فقط به ساحل‌های این شهر محدود نمی‌شود اما این سواحل یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی و گردشگری در این شهر به شمار می‌روند. در ادامه این مطلب بهترین سواحل کوش آداسی را که از نگاه مسافرین و توریست‌ها انتخاب شده‌اند، معرفی می‌کنیم.

ساحل بانوان کوش آداسی، ساحلی برای تفریح و استراحت همه اعضای خانواده

یکی از با کیفیت‌ترین و تمیزترین سواحل کوش آداسی، ساحل بانوان است. در گذشته این ساحل مختص بانوان بود و به همین دلیل هنوز به همین نام شناخته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به ترکیه و شهر کوش آداسی حتما ساعتی را به استراحت و تفریح در این ساحل اختصاص دهید. لیدی بیچ یک فضای مناسب با امکانات کافی برای استراحت و تفریح‌های خانوادگی دارد.

لیدی بیچ به نام ساحل کادینلار هم شناخته می‌شود و امکانات تفریحی متعددی در آن وجود دارد. خدمات گردشگری، رستوران و کافه‌ها با منوی متنوع و جذاب از امکانات توریستی است. غواصی، اسکی روی آب، شنا و قایق‌های تفریحی هم از امکانات تفریحی این ساحل زیبا به شمار می‌روند.

ساحل بانوان کوش آداسی مناسب همه اعضای خانواده

ساحل الماس کوش آداسی، نگین درخشان دریای اژه

ساحل الماس یکی از آرام‌ترین و بهترین سواحل کوش آداسی است که در بهار و تابستان به مقصد گردشگران بسیاری برای استراحت و تفریح تبدیل می‌شود. ساحل الماس به ساحل طلایی هم شناخته می‌شود و در نزدیکی آن منطقه‌های تفریحی و گردشگری آیدین تورسیستی و نازیلی سیتسی قرار دارند.

بازار نازیلی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متعددی در این ساحل آرام قرار دارند که در کنار تفریحات آبی، امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران تشکیل داده‌اند. ساحل الماس هم مانند ساحل لارا که در آنتالیا قرار دارد شن‌هایی روان و درخشان و آبی زلال دارد که منظره‌ای خیره کننده را در برابر چشمان شما به وجود می‌آورد.

ساحل الماس کوش آداسی بهترین انتخاب برای شنا و استراحت

ساحل طولانی کوش آداسی، لذت شنا در یک دریای بی انتها

کوش آداسی با داشتن سواحل بی‌نظیری مانند ساحل طولانی یک مقصد ایده‌آل برای همه اعضای خانواده است. چون در همه این سواحل امکانات کافی برای رفاه و تفریح همه گروه‌های سنی وجود دارد. لانگ بیچ همان‌طور که از نامش مشخص است یکی از طولانی‌ترین سواحل کوش آداسی بوده که نزدیک به ۱۸ کیلومتر طول دارد.

ساحل طولانی در تابستان‌ها شلوغ است و با توجه به اینکه ۸ کیلومتر با مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد باید با استفاده از دولموش به این ساحل بروید. امکانات تفریحی در شهر کوش آداسی مانند امکاناتی که در جاهای تفریحی استانبول یا شهرهای دیگر ترکیه وجود دارد از تنوع بالایی برخوردار است. اسکله‌های تفریحی، کشتی‌های تفریحی، مراکز خرید و بناهای تاریخی کوش آداشی هم مورد استقبال گردشگران قرار گرفته و بازدید از آن‌ها برای یک سفر بی نظیر مناسب است.

لانگ بیچ، طولانی‌ترین ساحل کوش آداسی

ساحل پارادایس کوش آداسی، تجربه سفر به ترکیه در ساحلی بهشتی

یکی از بهترین سواحل کوش آداسی که برای تجربه‌ای لذت‌بخش و کسب آرامش می‌توانید انتخاب کنید، ساحل پارادایس است. در ساحل بهشت یا همان پارادایس بیچ امکانات رفاهی متعددی مانند رستوران، کافه‌های کوچک، وسیله حمل و نقل عمومی، چتر و تخت‌های ساحلی برای توریست‌ها وجود دارد.

ساحل بهشت بعد از ساحل نقره قرار دارد و شما به وسیله مینی‌بوس‌های کوچک توریستی می‌توانید به این مجموعه تفریحی زیبا بروید. یک بازار ماهی محلی و کوچک و یک شیرینی فروشی هم در پارادایس بیچ قرار دارد که بازدید و خرید از آن‌ها خالی از لطف نیست. یک سالن ماساژ کوچک هم در این ساحل وجود دارد که برای از بین رفتن خستگی شنا می‌توانید به آن مراجعه کنید.

ساحل پارادایش کوش آداسی، تکه‌ای از بهشت در ترکیه

ساحل عاشقانه کوش آداسی، یکی از بهترین سواحل کوش آداسی

عده بسیاری از توریست‌ها کوش آداسی را برای سفرهای عاشقانه و ماه عسل انتخاب می‌کنند. سواحل زیبا و منظره‌های دلفریب این شهر ساحلی مقصد خوبی برای سفر زوج‌های جوان است. یکی از ساحل‌های بی‌نظیر کوش آداسی، ساحل عاشقانه است. لاو بیچ برخلاف اسمش فقط مخصوص به زوج‌های جوان و سفرهای رمانتیک نیست. همه اعضای خانواده می‌توانند در کنار هم از امکانات ساحل عاشقانه برای ساختن یک تعطیلات به یاد ماندنی استفاده کنند. رستوران‌های طبخ کباب‌های ترکیه‌ای، کافه‌های صمیمی و دوست داشتنی و قایق‌های تفریحی فقط بخشی از امکانات رفاهی در ساحل عاشقانه شهر کوش آداسی هستند.

ساحل عاشقانه کوش آداسی، ساحلی مناسب تغریح با امکانات رفاهی کامل

به جرات می‌توان گفت تعداد ساحل‌های تفریحی کوش آداسی به همین سواحلی که در این مقاله معرفی کردیم ختم نمی‌شود. ما در ترک مگ با معرفی ۵ تا از بهترین سواحل کوش آداسی سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم که اطلاعات این مطلب مورد استفاده شما قرار بگیرد. اگر تجربه‌ای از سفر به این سواحل دارید یا ساحل دیگری را می‌شناسید که برای تفریح و استراحت در کوش آداسی مناسب است و امکانات خوبی دارد؛ در قسمت نظرهای همین صفحه به ما و خوانندگان ترک مگ معرفی کنید.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران