بهترین تور آنتالیا با پروازهای مستقیم و ایرانی آژانس فارا گشت

2081 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم

تور آنتالیا یکی از بهترین تورهای مسافرتی است که هر فرد می تواند برای گردش کردن و تغییر روحیه فردی این تور مسافرتی را انتخاب کند. آنتالیا کجاست؟ شاید شما ندانید آنتالیا در کدام کشور قرار دارد. در ادامه به شرح کامل این شهر زیبا با گزینه های تفریحی بسیار می پردازیم پس با ما همراه باشید.

معرفی تور آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از شهرهای گردشگری ساحلی کشور ترکیه است و با خرید تور آنتالیا آژانس مسافرتی فارا گشت، می توانید از یک سفر تفریحی و جذاب لذت ببرید. غذاهای این شهر، آبتنی و آفتاب گرفتن در سواحل زیبا و سکونت در هتل های مرفه و زیبا دست به دست هم می دهند تا شما به قدر کافی لذت یک مسافرت خارجی را تجربه کنید. علاوه بر این بناهای تاریخی موجود در آنتالیا این شهر را جذاب تر می سازد.

اگر قصد سفر به کشور خارجی به همراه خانواده را دارید، خرید تور آنتالیا یک پیشنهاد مناسب برای شما می باشد. حتی جوانانی که تازه ازدواج کرده اند برای ماه عسل نیز می توانند سفر به این شهر زیبا را در اوایل زندگی شیرین خودشان تجربه کنند.

قیمت تور آنتالیا با توجه به امکانات رفاهی لازم، مقرون به صرفه است. کافی است طی چند ماه پول مورد نیاز برای تور خارجی را پس انداز کنید. در واقع پیش از سفر با یک برنامه ریزی درست می توانید مبلغ کافی برای یک سفر راحت و ارزان را پس انداز نمایید.

هتل های شهر آنتالیا

از آنجایی که افراد زیادی این شهر را برای مسافرت خارجی انتخاب می کنند، هتل های بسیاری با امکانات رفاهی لازم برای استراحت مسافران طراحی و ساخته شده است. هتل ها خود دارای استخر و ساحل هستند و افراد می توانند از امکانات موجود در هتل استفاده بهینه کنند.

سرویس ویژه ای که اکثر مسافران هم پیگیر آن هستند، معروف است به uall  بودن یا نبودن هتل ها. این کلمه مربوط به می شود به منوی غذایی. یعنی صبحانه، نهار و شام به همراه نوشیدنی در ساعات مختلف روز.

هر هتلی که منوی آن uall  باشد طرفداران بیشتری دارد و برنامه های تور بیشتر در آن اجرا می شوند. در این شهر هتل های مختلف از ۳ ستاره تا ۵ ستاره وجود دارد اما پیشنهاد می کنم که در حد امکان هتل های ۵ ستاره را رزرو کنید تا یک هفته اقامت را با بهترین امکانات و شرایط سپری کنید.

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور یکی از سوالات رایج مسافران است. قیمت تورهای مسافرتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در واقع قیمت بر اساس هتل انتخاب شده، قیمت بلیط و تفریحات در نظر گرفته شده متغیر است.

قیمت تور آنتالیا به زمان خرید نیز بستگی دارد به عنوان مثال اگر شما بخواهید در یک زمان شلوغ مانند عید نوروز تور آنتالیا نوروز فارا گشت را داشته باشید، مسلماً قیمت کمی گران تر از روزهای عادی و اول هفته ها است. پس اگر می خواهید قیمت ارزان تری را تجربه کنید، باید روزهای خلوت سال مانند فصل های کم سفر را برای این مسافرت هیجان انگیز، انتخاب کنید تا سفر کم هزینه تر و به صرفه ای داشته باشید.

در داخل شهر آنتالیا باجه هایی برای فروش تورهای تفریحی مانند سافاری یا کشتی  قرار داده شده است بهتر است تورهای تفریحی را از این باجه ها تهیه کنید زیرا تورهای تفریحی هتل گران تر است. البته گاهی برخی لیدرها هم می توانند این تفریحات را با تخفیف برایتان رزرو کنند. در هر صورت قبل از خرید حتما خوب تحقیق نمایید.

چنانچه به آنتالیا مسافرت کردید حتما به جای تاکسی از وسیله عمومی همچون اتوبوس، دلموش یا تراموا را استفاده کنید .  در واقع شما با در نظر گرفتن این نکات می توانید سفر کم هزینه تر و به صرفه تری داشته باشید.

تور آنتالیا با پرواز ایرانی

تور آنتالیا با پرواز ایرانی

قبل از اقدام به خرید تور باید اطلاعاتی کافی در مورد پروازهای موجود داشته باشید. شما برای سفر کردن به آنتالیا می توانید پرواز ایرانی یا پرواز خارجی (ترک) را انتخاب کنید. ابتدا در مورد پرواز های ایرانی می گوییم.

با نگاه کردن به  وبسایت فارا گشت برای تور آنتالیا با پرواز ایرانی

https://faragasht.com/tour/antalya-tour-with-meraj-airlines/

متوجه می شوید که قیمت پرواز آنتالیا با هواپیما ایرانی ارزان تر است و بسیار به صرفه، به خصوص اگر تور لحظه آخری باشد.

اما باید این نکته را هم مدنظر قرار بدهید که پرواز ایرانی حرکت مستقیم به آنتالیا ندارد . در واقع شما ابتدا وارد فرودگاه اسپارتا که فرودگاه کوچکی است، می شوید سپس به وسیله حمل و نقل عمومی به شهر آنتالیا می روید . معمولاً ون های توریستی داخل فرودگاه  منتظر مسافران هستند.

برخی از پروازهای ایرانی دیگر نیز در فرودگاه شهر دنیزلی فرود می آیند و از آن مسیر که راحت تر نیز می باشد در عرض حدودا ۴ ساعت با اتوبوس های توریستی به سمت مرکز آنتالیا ترانسفر می شوید.

از شرکت های هواپیمایی ایرانی که به صورت غیر مستقیم به آنتالیا حرکت دارند می شود به معراج، ماهان، قشم ایر، زاگرس، ایران ایر تور اشاره کرد.

تور آنتالیا با پرواز خارجی

تور آنتالیا با پرواز مستقیم یا خارجی

تور آنتالیا با پرواز مستقیم یا خارجی به نسبت پرواز ایرانی، گران تر است اما به راحتی و به صورت مستقیم در فرودگاه آنتالیا فرود می آیید.

فرودگاه این پرواز در مرکز شهر قرار داشته و این خود یک مزیت مهم به شمار می رود. در سال حدود ۲۲ میلیون نفر از طریق این فرودگاه به این شهر مسافرت می کنند. اتوبوس های حاضر در فرودگاه مسافران را به هتل های رزرو شده می رسانند.

پس اگر می خواهید راحت تر و بدون دغدغه این سفر را تجربه کنید پیشنهاد می کنم تور آنتالیا با پرواز مستقیم فارا گشت

https://faragasht.com/tour/antalya-tour-with-pegasus-airlines/

را رزرو کنید. این پروازهای خارجی اکثر شرکت های هواپیمایی ترکیه هستند که از معروف ترین آنها اسامی زیر میباشند:

ترکیش ایر، پگاسوس، سان اکسپرس و تیلویند.

بررسی مجدد مزایا و معایب پرواز ایرانی و پرواز خارجی

پرواز های ایرانی به خاطر محدودیت های دولت ایران با ترکیه مستقیم وارد فرودگاه آنتالیا نمی شوند بلکه به شهرهای دنیزلی یا اسپارتا می روند و از آنجا مسافران با اتوبوس توریستی در طول حدود ۴ ساعت به شهر آنتالیا میرسند . تورهای با پرواز ایرانی ارزان تر هستند
پروازهای مستقیم که پروازهای ترک یا خارجی هستند مستقیم در فرودگاه آنتالیا فرود می آیند ولی گران تر هستند.

پرواز مستقیم به آنتالیا

مزایا و امکانات رزرو تور آنتالیا با آژانس مسافرتی مجری اصلی

امروزه آژانس مسافرتی به صورت حضوری و اینترنتی در خدمت رسانی به عموم مردم آماده اند. برای مثال با ورود به سایت آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر شما می توانید تور سفر به شهر و کشورهای مختلف را بررسی کنید. قیمت و شرایط هر تور در سایت مشخص شده تا افراد بتوانند متناسب با شرایط و بودجه ای که دارند سفر داخلی و یا خارجی داشته باشند.

آژانس مسافرتی معتبر و مجری اصلی برخی پکیج های آفرهای لحظه آخری بسیار جذاب در سایت مشخص می کنند که ممکن است هر فردی را به وسوسه بندازد. به عنوان مثال بلیط رفت و برگشت هوایی، رزرو هتل uall ، بیمه مسافرتی و گشت با قیمت بسیار مناسب داخل پکیج قرار می دهند. افراد بسیاری از این پکیج های آفر استقبال می کنند.

حتما در مورد تور لحظه آخری آنتالیا شنیده اید، منظور از لحظه آخری یعنی زمان سفر بسیار نزدیک است و چون ظرفیت تور مورد نظر تکمیل نشده قیمت تور را بسیار  کاهش داده اند. برخی از افراد فکر می کنند علت ارزان بودن این تور کیفیت پایین خدمات است اما این تصور کاملاً اشتباه است. تمام خدمات و امکانات تور با همان کیفیت مطلوب ارائه می گردد . مزیت مهم تور لحظه آخری همان قیمت ارزان است اما سفر کردن نیاز به ایجاد آمادگی دارد و بستن چمدان خود زمان بر است. تور لحظه آخری همان طور که از اسمش پیدا است در لحظات آخر اعلام می شود.

وب سایت آژانس مسافرتی و هواپیمایی  faragasht.com مجری اصلی تور آنتالیا و با همکاری سایت allaboutturkey.com در واقع به شما کمک می کنند تا بتوانید سفر راحت تر و بی دردسری داشته باشید. شما با مراجعه به این آژانس گردشگری می توانید تورهای مختلف با قیمت های گوناگون را رزرو کنید. این آژانس سعی می کند بهترین قیمت بلیط هواپیما و بهترین هتل ها با امکانات رفاهی کامل را به شما ارائه دهد. آژانس مسافرتی فارا گشت با تور آنتالیا خود، شما را در اخذ ویزا و گرفتن بیمه مسافرتی نیز در ایام عادی، تعطیلات و تورهای نوروزی یاری می سازد.

 

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران