مهم ترین بازار روسری در استانبول کجاست؟

4118 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بازار عمده روسری در استانبول

بسیاری از ایرانی ها برای خرید پوشاک و لوازم دکوری خانه سفر به استانبول را انتخاب می کنند. از آنجایی که صنعت پارچه و دوخت در کشور ترکیه روز به روز در حال پیشرفت و نزدیک شدن به استاندار های جهانی است بسیاری از افراد با خرید عمده از این کشور برای خود کسب و کار شخصی راه می اندازند. شال و روسری های ترکیه از جمله کالای محبوب این است به همین دلیل تصمیم گرفتیم امروز سری به بازار روسری در استانبول بزنیم و بیشتر با آن آشنا شویم. در ادامه همراه ترک مگ بمانید.

بهترین مراکز خرید عمده شال و روسری در ترکیه

بیشتر افراد در راهنمای سفر به استانبول به دنبال مراکز خرید لوکس یا حتی ارزان قیمت شهر استانبول هستند. از آنجایی که کشور ما و ترکیه دو کشور مسلمان نشین محسوب می شود بازار خرید و فروش شال و روسری در آن بسیار داغ است. یک سوال همیشگی توریست ها این است که بازار عمده خرید روسری در ترکیه کجاست؟

واقعیت این است که اگر شما بازار های سنتی و قدیمی یا جمعه بازار های شهر استانبول را بشناسید می توانید در همه آن ها روسری های ترک پیدا کنید. برخی از معروف ترین بازار های ترکیه موارد زیر هستند.

بهترین برند های روسری ترکیه
  • بازار های محله فاتیح
  • مرکز خرید عثمان بی
  • مرکز خرید مرتر
  • بازار محموت پاشا
  • بازار آکسارای

بیشتر این مراکز خرید فروشگاه های عمده هستند و برای خرید عمده لباس زنانه، شال و روسری نیز مناسبند.

معروف ترین برند های روسری در ترکیه کدامند؟

برای خرید عمده روسری از استانبول ترکیه می توان به بازار های عمده در محله های استانبول رفت. اما بهتر است بدانید که چند برند شال و روسری معروف در ترکیه وجود دارد که می توانید از آن ها خرید کنید. در ادامه با چند تا از معروف ترین برند های شال و روسری ترکیه ای آشنا می شویم.

روسری آکر (Aker)

آکر یکی از برند هایی است که علاوه بر روسری و شال کالاهای دیگری مانند کیف دستی و پوشاک زنانه را نیز تولید می کند. برند زنانه‌ و ترکیه ا‌ی آکر در سال ۱۹۷۷ با هدف تأمین محصولات شال و روسری تأسیس شد. چند سال بعد در بخش پوشاک زنانه ازجمله کیف‌ های دستی فعالیتش را گسترش داد. امروزه این برند ۲۲ فروشگاه در ترکیه دارد و بسیاری از فروشگاه ‌های آکر در شهر استانبول هستند. این برند انواع طرح های روسری با جنس های مختلف را طراحی و تولید می کند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود طرح های مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

آکر یکی از پر فروش ترین برند های روسری در جهان است که مجوز همکاری تحت نظر برند های معروف از جمله پیر کاردین را نیز دارد.

شال و روسری ترکیه ای

برند واکو اسکارف (Vakko Scarf)

برند واکو از جمله برند های فعال در حوزه تولید شال و روسری است که فروش آنلاین دارد. شما می توانید از وبسایت رسمی این برند به آدرس Vakko Scarf.com سفارش های خود را ثبت کنید. تنوع بالا در طراحی، الگو های چاپی، کیفیت جنس و چاپ از جمله مواردی هستند که برند آکو را به یکی از معروف ترین برند های ترکیه ای روسری تبدیل کرده اند. عمده روسری های این برند از جنس پنبه، پشم و ابریشم هستند که از الیاق مرغوب و با کیفیت تولید می شوند.

برند روسری سارار Sarar))

سارار یکی از برند های تولید شال و روسری است که روسری ‌های لوکسی را برای کسانی که علاقه‌ مند به بهترین پارچه ‌های جهان هستند ارائه می کند. فروشگاه آنلاین روسری سارار دارای روسری‌‌، شال و سربند لوکس است که شما می توانید مطابق با سلیقه خود محصول مورد نظرتان را سفارش بدهید. انواع روسری ‌های کشمیر، ابریشم و روسری پاشمینا در تمام رنگ ‌ها و سبک ‌ها در فروشگاه آنلاین این برند به آدرس Sararesarp.Com موجود است و می توانید از آن خریداری کنید.

خرید عمده شال و روسری از استانبول

معروف ترین مراکز خرید عمده در استانبول

در استانبول سه خیابان اصلی و مشهور وجود دارد که می تواند نیاز شما برای خرید پوشاک را برطرف کند. اسم این سه خیابان به ترتیب استقلال، جمهوریت و روملی است. استقلال خیابان معروف در میدان تکسیم و بخش اروپایی استانبول است و پاساژ اطلس و کاپیتول در منطقه آسیایی استانبول قرار دارند. شما می توانید در تمامی این محله ها انواع اقسام پوشاک زنانه و مردانه، لباس ورزشی، شال و روسری، کیف و کفش و لوازم آرایش را پیدا کنید. اما اگر به دنبال مراکز خرید لباس عمده در استانبول هستید مراکز خرید و بازار های زیر را فراموش نکنید.

محله باکرکوی استانبول

یکی از لاکچری ترین محله های استانبول در قسمت اروپایی آن، محله باکرکوی استانبول بوده که مملو از پاساژهای گوناگون و لباس فروشی های مناسب است. این منطقه برای خرید عمده در استانبول بسیار مناسب است و قیمت های بهتری نسبت به دیگر منطقه های شهر دارد. در این محله انواع لباس های زنانه و حتی لباس شب های زیبا نیز می توانید پیدا کنید.

بهترین بازار استانبول برای خرید عمده

مرکز خرید اولیویوم

مرکز خرید اولیویوم در محله زیتون بورنو علاوه بر اینکه دارای فروشگاه های اوت لت با قیمت مناسب است، فروشگاه های عمده برای خرید لباس بچگانه نیز دارد. در سفر به استانبول حتما بازدید از فروشگاه های محله زیتون بورنو را به خاطر بسپارید.

هدف هر کسی از سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول می تواند متفاوت باشد و ما در ترک مگ سعی می کنیم تا برای همه افراد راهنمای خوبی در سفر به ترکیه باشیم. اگر شما تاکنون تجربه خرید عالی در شهر استانبول و مراکز خرید آن را داشته اید، آن را با دیگر خوانندگان ترک مگ به اشتراک بگذارید.

استانبول مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران