ارزان ترین تورهای چارتری و لحظه آخری استانبول از رسپینا

2752 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ارزان ترین تورهای چارتری و لحظه آخری استانبول از رسپینا

استانبول از قدیمی ترین شهر های جهان است که تلفیقی از قوم ها و فرهنگ های متفاوت است. قدمت این شهر به دوران امپراتوری روم شرقی می رسد و به عنوان یکی از اصلی ترین شهرهای مقصد گردشگری در جهان محسوب می شود که سالانه میلیون ها نفر بازدید کننده و توریست را به خود می بیند. گردشگران زیادی هم از ایران به وسیله تور استانبول به این شهر سفر می کنند. شاید شما هم به سفر به استانبول فکر می کنید و شاید سوال هایی برای شما پیش آمده باشد: قیمت سفر با تور به استانبول چقدر است؟ هزینه سفر به استانبول با هواپیما چقدر می شود؟ آیا از شهر تهران امکان خرید تور چارتری به استانبول وجود دارد؟ تور لحظه آخری چطور؟ سایت خرید تور استانبول رسپینا به این سوالات پاسخ می دهد.

قیمت بلیط هواپیما استانبول چقدر است؟

قیمت بلیط سفر با هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آنها را می توان به شکل جداگانه مورد بررسی قرار داد. اول اینکه در چه زمانی به این شهر سفر می کنید؟ با چه هواپیمایی مسافرت می کنید و یا نوع بلیط شما چیست؟ همگی در تعیین میزان هزینه سفر شما به استانبول ربط دارد. در ادامه این موارد مهم و تاثیرگذار در قیمت را با هم بررسی می کنیم.

چه ایرلاین هایی در مسیر تهران استانبول تردد دارند؟

خطوط هواپیمایی متفاوتی با انواع هواپیما، از تهران به مقصد استانبول پرواز مستقیم و غیر مستقیم دارند. از جمله این شرکت های هواپیمایی می توان به ایران ایر، ایران ایرتور، پگاسوس، ماهان ایر، ترکیش ایرلاینز، قطر ایرویز، هواپیمایی امارات و… اشاره کرد. هر کدام از این شرکت ها با هواپیماهای متفاوتی به جا به جایی مسافران در این مسیر می پردازند. طبیعتا برند و نوع هواپیما در تعیین قیمت بلیط شما، تاثیر قابل توجهی دارد. برای مثال شرکت های ایرانی قیمت کمتری برای بلیط هواپیما تهران استانبول دارند و خطوط هواپیمایی خارجی به دلیل استفاده از هواپیماهای به روزتر و البته تاثیرات قیمت دلار، هزینه بیشتری را برای بلیط طلب می کنند.

البته این نکته را هم باید مد نظر داشت که علاوه بر امکان سفر با خطوط هوایی که دارای هواپیما در مسیر مستقیم تهران استانبول هستند، شما می توانید به شکل غیرمستقیم و یا به عبارتی با دو پرواز هم به استانبول سفر کنید. در این صورت شما با یک پرواز ابتدا به دوحه یا به دبی سفر می کنید و سپس از آنجا با پرواز دیگری به سمت استانبول می روید. این مسیر دو پروازه به شکل طبیعی باعث افزایش هزینه سفر شما می شود.

چه ایرلاین هایی در مسیر تهران استانبول تردد دارند؟

تور چارتری و لحظه آخری استانبول

تور استانبول و بلیط هواپیما استانبول از معدود مسیر هایی است که مسافران می توانند برای آن اقدام به خرید بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری نمایند. بلیط چارتر سفر بهینه تر و مقرون به صرفه تری را برای مسافران هوایی به همراه دارد. اغلب مردم اکثرا به دنبال خرید ارزان قیمت بلیط از نوع  چارتر هستند. بلیط های چارتر پرواز استانبول همیشه ارزان نیستند. بلیط های لحظه آخری استانبول مبلغ کمتری دارند، چرا که چارتر کننده سعی می کند برای ضرر کمتر بلیط ها را با قیمت کمتری به فروش برساند. شما می توانید از سایت رسپینا اقدام به رزرو بلیط های چارتری و لحظه آخری به مقصد استانبول نمایید.

رزرو هتل در استانبول

از خدماتی که در سایت رسپینا قابل دسترسی است، می توان به امکان رزرو انواع هتل در شهر های ایران و خارج از کشور را نام برد. معمولا در هنگام خرید تور استانبول، باید هتل محل اقامتتان را هم مشخص کنید. اما اگر خواهان رزرو هتل در شهر استانبول به شکل جداگانه هستید، سایت رسپینا این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با مشخص کردن بازه سفر خود، گزینه های زیادی از هتل ها را در مقابل خود ببینید و برحسب نیاز و بر اساس بودجه خود اقدام به رزرو هتل نمایید.

چه زمانی برای سفر به استانبول مناسب است؟

از لحاظ آب  وهوایی، بهار و آغاز تابستان زمان مناسب برای سفر به استانبول است. ما به شما توصیه می کنیم اولین سفر خود به استانبول را در ماه های می و ژوئن انجام دهید. معمولا فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به استانبول است. چرا که انواع برنامه های فرهنگی مخصوصا در فصل بهار برگزار می شود. اما اگر به دنبال زمانی هستید که سفر شما به استانبول ارزان تر تمام شود بهتر است روی ماه های سرد سال حساب کنید.  آب و هوای سرد در ترکیه در ماه سپتامبر و اکتبر شروع می شود. با سرد شدن هوا شما می توانید تور استانبول از تهران را از رسپینا ارزان تر تهیه کنید. دلیل این موضوع هم کاهش تعداد تقاضا برای سفر به استانبول و در نتیجه کاهش هزینه ها برای سفر می باشد.

چه زمانی برای سفر به استانبول مناسب است؟

خرید تور تهران استانبول از طریق سایت رسپینا

رسپینا به عنوان یکی از بهترین سایت ها در زمینه ارایه و فروش انواع خدمات مسافرتی محسوب می شود. شما از طریق سایت رسپینا می توانید انواع تور را به مقصد شهر های ایران و تور های خارجی را به مقصد شهر های مختلف دنیا خریداری نمایید. امکان رزرو این تور ها به دو روش ممکن است. حضوری یا اینترنتی. پیشنهاد ما برای خرید تور، استفاده از سایت یا اپلیکیشن رسپینا است. با استفاده از رزرو اینترنتی تور استانبول شما می توانید از تخفیف های رسپینا بهره مند شوید. علاوه بر این امکان، شما می توانید از طریق رسپینا نسبت به خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی به صورت کاملا آنلاین اقدام کنید. با رسپینا روی زمین نمی مانید…

راهنمای سفر به استانبول

نظرات کاربران