۵ تا از ارزانترین رستوران های آنکارا؛ تجربه طعم لذیذ را امتحان کنید

4911 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ارزان ترین رستوران های آنکارا

سفر به خارج از کشور هزینه های زیادی دارد و برای اینکه این هزینه کمی کاهش پیدا کند بهتراست که برخی تفریحاتی که ارزان قیمت تر هستند را انتخاب کنید و در برنامه خود بگنجانید. بطور مثال در مسافرت رستوران های ارزان قیمت اما باکیفیت را برای سرو غذا انتخاب کنید.

سفر به آنکارا از آن دست سفرهاست که باید تمام شهر را بازدید کرد اما دیدن کل شهر زمان و هزینه بسیار زیادی می برد مخصوصا اگر بخواهید رستوران های مختلف را امتحان کنید. برای اینکه هزینه شما کم شود پیشنهاد می کنم که ارزان ترین رستوران های آنکارا را حتما امتحان کنید. اگر نمی دانید ارزانترین رستوران های در پایتخت ترکیه کدام اند. پیشنهاد می کنم حتما ادامه مقاله مطالعه کنید.

اما قبل از اینکه رستوران های ارزان آنکارا بشناسید غذاهای معروف آن شهر متوجه شوید کدام است.  همانطور که می دانید کباب های ترکیه معروف هستند اما برخی از آنها در شهر متفاوت هستند برای آشنایی بیشتر با معروف ترین کباب های آنکارا مقاله مرتبط را مطالعه کنید. بهترین حالت این است بعداز فهمیدن اینکه کدام یک از کباب ها بهترین هستند در رستوران های شهر آنکارا یکی را امتحان کنید.

تجربه طعم های لذیذ در رستوران کن کایا آنکارا

رستوران کن کایا در نزدیکی برج آتا کوله قرار گرفته است. بهترین و ارزان ترین غذاها در این رستوران می توانید سرو کنید با توجه به اینکه غذاهای این رستوران بسیار ارزان است اما کیفیت بالایی دارد و تمام غذاهای که بدست مشتریان می دهند با مواد تازه اولیه پخته شده است. سرآشپز  این رستوران  قبلا در ریاست جمهوری آشپزی می کرد.

 کان کایا ارزانترین رستوران آنکارا

برای یک وعده غذای که حجم زیادی و کیفیت بالای داشته باشد نیازی نیست هزینه زیادی پرداخت کنید. حدود قیمت این وعده غذایی ۱۳ تا ۱۴ لیر است که نسبت به رستوران های لاکچری، شما باید نصف قیمیت پرداخت کنید.

اگر شما هم جزء آندسته از افراد  گیاه خوار هستید حتما غذاهای رستوران کن کایا را امتحان کنید که طعم بسیار خوشایندی را امتحان خواهید کرد. ساعت باز شدن رستوران ساعت ۱۱ صبح است و ساعت ۴ بعد ازظهر آخرین تایم کاری این رستوران خواهد بود.

لحظاتی خاطره انگیز و آرام بخش در رستوران پیک نیک آنکارا

اگر می خواهید طعم کباب های ترکی را ازیاد نبرید پیشنهاد می کنم به رستوران پیک نیک آنکارا بروید و ساعت ها بنشینید و از آن لذت ببرید. فضای این رستوران بسیار بزرگ و دلباز است و پذیرای میهمان های بسیاری هستند.

پیک نیک بهترین و ارزان ترین رستوران آنکارا

قیمت کباب های این رستوران هزینه بسیار کم ترازبقیه رستوران ها دارد، اما کیفیت بسیارعالی دارند که درهیچ کجای آنکارا تجربه نخواهید کرد. کباب این رستوران بسیارمعروف و مشهور است و هزینه حدود ۷ لیررا باید پرداخت کنید. ساعت کاری رستوران پیک نیک آنکارا ۱۰ تا ۲۰ است.

لحظاتی ناب در رستوران توران اسپایسی

آنکارا شهر رنگ و طعم های گوناگون که هرمسافری علاقمند تمام شهر را بازدید کند. این رستوران توسط یکسری مهاجر از کشور استرالیا به کشور ترکیه آمده بودند افتتاح شد. تمام غذاهای این رستوران از مواد اولیه و تازه تهیه می شود که  همین موضوع هم باعث می شود که غذاها طعم عالی داشته باشند. غذاهای دریایی، ترکی، مدیترانه ای، استرالیای، هند، پاکستان و غذاهای شمال آفریقا را در این رستوران تجربه خواهید کرد.توران اسپایسی باکیفیت و ارزان ترین رستوران آنکارامسافران زیادی اهل کشورهای مختلف از اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا حتما به این رستوران سر خواهند زد و غذاهای توران اسپایسی را امتحان می کنند. این رستوران همه روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب باز است اما روز های یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

یک غذای دلچسب در رستوران پیک نیک آنکارا

آنکارا شهری زنده با انواع و اقسام طعم و رنگ لذت بخش که شما را به رویای دلپذیر می برد. هنگام سفر به این شهر رستوران های متفاوت را در دل شهر خواهید دید مخصوصا اگر شب در خیابان های آنکارا قدم بزنید با رستوران و کافه های باز هستند و میهمان های که در حال سرو غذا هستند  روبرو خواهید شد. وقتی که این رستوران ها را می بینید حس نابی به شما دست می دهد و دوست دارید حتما یک وعده غذایی بی نظیر را در این رستوران ها تجربه کنید.

پیک نیک آنکارا ارزان ترین و دلپذیرترین رستوران آنکارا

رستوران پیک نیک آنکارا یک فضای باز و تراس زیبا و منحصربفردی با ویوی عالی دارد. قیمت تمام غذای این رستوران حدود قیمت ۱۰ لیر می شود که بسیار ارزان تر از بقیه رستوران در شهر آنکارا می شود. امارستوران پیک نیک یک رستوران بسیار قدیمی در مرکز شهر آنکارا قرار گرفته است.

حتما در سفر به آنکارا به این رستوران بروید، زندگی هیمن روزهاییست که بدون تجربه چیزهای جدید می خواهید از دست بدهید. با اینکه رستوران پیک نیک یک رستوران در سطح متوسط است اما غذاهای خود را با دیزایین متفاوت و جذابی برای مشتریان سرو می کند . این رستوران مکانی مناسب برای قرار ملاقات و مراسم های خاص است.

پذیرایی در خور و شایسته توسط پرسنل مجرب و خوش برخورد انجام می شود؛ این یک امتیاز مثبت برای این رستوران تلقی می شود. اگر اهل رستوران های خاص هستید پیشنهاد می کنم به پیک نیک بروید. خیلی جالب است که این رستوران ها جزء ارزانترین رستوران های آنکارا  به حساب می آید.

رستوران اوزگی نماد رنگ، طعم و زیبایی

یک شام رویایی را در رستوران اوزگی تجربه کنید. این رستوران انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای و دریایی  خوشمزه را برای میهمان خود سرو می کند. طعم های جدید به گونه ای که تا به حال امتحان نکرده باشید.

فضای داخل رستوران اوزگی نمادی از شادی است با رنگ های شاد و گرم داخل رستوران را تزیین کرده اند.  هر زمان که برای صرف غذا بروید جا برای نشستن وجود دارد، این رستوران یک فضای بسیار بزرگ و دلنشین دارد.

رستوران اوزگی استانبول

چیزی که بیشتر از همه شما جذب می کند سرو غذاهای که بصورت خیلی خاص تزیین شده است و اشتهای شما را چندین برابر می کند. نگران این نباشید که بخواهید چندین پرسغذا بخورید. تمام غذاهای این رستوران قیمت مناسبی دارد و هزینه زیادی برای شما تمام نخواهد شد.

کباب، غذای معروف و مشهور پیک نیک آنکارا است و قیمت تمام غذاهای این رستوران بسیار ارزان است و دیگر نگران قیمت غذا نباشید. از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای سرو غذا می توانیدبروید. آدرس رستوران اوزگی پیک نیک در بلوار قاضی مصطفی کمال قرار گرفته است، با مترو و اتوبوس هم می توانید یه آنجا بروید.

و در انتها ارزانترین رستوران  آنکارا را انتخاب کنید!

شاید باورتان نشود اما ارزانترین رستوران در شهر آنکارا کم وجود دارد اما آن تعداد کمی که هم وجود دارد جزء بهترین ها هستند و می توانید بهترین و با کیفیت ترین غذاها را سرو کنید. ۵ تا از ارزان ترین رستوران های شهر آنکارا  در متن بالا برای شما معرفی کرده ایم و می توانید لذت کامل ببرید.اگر علاقه ای نداشته به هیچکدام از این رستوران های ترکی سر بزنید حتما به یکی از بهترین رستوران های شهرآنکارا سر بزنید. پیشنهاد می کنم مقاله مرتبط را حتما مطالعه کنید.

آنکارا رستوران های آنکارا

نظرات کاربران