آموزش واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس bingx

300 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

صرافی BingX بینگ ایکس (Bingbon سابق) چیست؟ در چشم انداز شلوغ ترید ارزهای دیجیتال، BingX به عنوان یک پلتفرم مورد علاقه برای بسیاری از سرمایه گذاران ظاهر شده است. هدف این بررسی BingX ارائه یک نگاه جامع به آنچه که این پلتفرم ارائه می دهد، ارائه می دهد و به سوالات کلیدی مانند “آیا BingX قانونی است؟” و “آیا BingX ایمن است؟” که در ذهن کاربران بالقوه است.

ما به جزئیات ویژگی‌های منحصر به فرد BingX، مانند کپی ترید BingX، و تجزیه و تحلیل عمیقی برای کمک به شما برای درک اینکه آیا این پلتفرم با اهداف معاملاتی شما همسو است یا خیر، بررسی خواهیم کرد. بنابراین، اگر مجذوب BingX شده‌اید، یا با بررسی‌های BingX.com برخورد کرده‌اید و می‌خواهید بیشتر بدانید، این مقاله منبع اصلی شما برای همه چیز BingX است.

ممکن است دوست داشته باشید معاملاتی انجام دهید، یا ممکن است به رسانه های اجتماعی علاقه مند باشید. این روزها علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال در توییتر دیده‌ایم، افرادی که نکاتی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند چیزی است که تا به حال به آن عادت کرده‌ایم. ما در مورد مکانی صحبت می کنیم که هم ترید و هم رسانه های اجتماعی را در یک پلتفرم دارد. این چیزی است که BingX به آن معروف است. آنها یک پلتفرم معاملاتی هستند اما به افراد اجازه می دهند تا پروفایل داشته باشند و معاملات و موفقیت خود را نیز به اشتراک بگذارند.

این روش به افرادی که در ترید عالی هستند اجازه می دهد تا پروفایل خود را تقویت کنند و ثابت کنند که در آن عالی هستند و به آنها اجازه می دهد شهرت کسب کنند. در حالی که دیگران می توانند از آن افراد پیروی کنند و همان معاملاتی را انجام دهند که آن افراد برای کسب سود انجام می دهند. بینگ ایکس در حالی که به نوعی جامعه اجازه می‌دهد نه تنها در اطراف صرافی ارزهای دیجیتال، بلکه همچنین افراد حاضر در آن رشد کند، در را برای تازه‌کارها نیز باز می‌گذارد تا از بهترین‌ها یاد بگیرند.

کارمزد در بینگ ایکس
💰 قیمت گذاری BingX کارمزد های رقابتی را برای ترید ارائه می دهد. به ازای هر سفارش ۰٫۰۵% کارمزد دریافت می‌کنند، در حالی که سازندگان ۰٫۰۲% کارمزد دریافت می‌کنند. هیچ کارمزدی برای واریز ارزهای دیجیتال به حساب های ترید وجود ندارد. با این حال، ممکن است هنگام انتقال ارز فیات به ارز دیجیتال بر اساس روش سپرده گذاری و ارائه دهنده شخص ثالث منتخب، کارمزد اعمال شود. کارمزد‌های برداشت فقط کارمزد‌های شبکه است که به استخراج‌کنندگان رمزارز/بلاک چین مربوطه پرداخت می‌شود و نه به صرافی.

📋  BingX بینگ ایکس طیف وسیعی از ویژگی‌ها از جمله کپی ترید، معاملات نقطه‌ای، معاملات آتی، تبدیل، ترید گرید و ترید VST را ارائه می‌دهد. ویژگی Copy Trading به کاربران این امکان را می دهد که به طور خودکار معاملات انجام شده توسط معامله گران معروف را تکرار کنند. ترید نقطه ای به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را در زمان واقعی بخرند یا بفروشند. معاملات آتی یک پلتفرم حاشیه ارز دیجیتال قوی ارائه می کند که شامل مشتقات و معاملات آتی است که با اهرمی تا ۱۲۵ برابر در دسترس هستند. ویژگی Convert به عنوان “ساده ترین راه برای ترید” تبلیغ می شود. Grid Trading یک ربات معاملاتی خودکار است که ۲۴/۷ کار می کند و هر گونه سود بالقوه را به دست می آورد. VST Trading یک ارز معاملاتی آزمایشی به نام VST ارائه می دهد که یک راه عالی برای پشتیبانی از معاملات نمایشی است.
👍 Pros BingX دسترسی به یک پلتفرم کپی ترید، در دسترس بودن یک حساب آزمایشی، اهرم بالا برای دارایی های انتخاب شده، پلتفرم های معاملاتی خوب یکپارچه، معاملات ارزهای دیجیتال اقتصادی با حداکثر کارمزد ۰٫۲٪، مشتقات و بازارهای حاشیه اهرمی با حداکثر اهرم ۱۲۵ برابری را ارائه می دهد. و پشتیبانی از چت زنده ۲۴/۷٫
👎 معایب معامله گران از ایالات متحده ممنوع هستند. ترید با ارز فیات پشتیبانی نمی شود، فقط خرید شخص ثالث است. اطلاعات امنیتی صرافی به اندازه کافی جامع نیست. اطلاعات محدودی در مورد ذخیره سازی و اقدامات امنیتی برای دارایی ها وجود دارد. تراکنش‌های کریپتو به کریپتو به جفت‌های معاملاتی USDT محدود می‌شوند.
🛡️ امنیت BingX بر اهمیت قابلیت اطمینان و امنیت تاکید دارد و اقدامات مختلفی را برای تضمین امنیت پلتفرم اجرا کرده است. این اقدامات شامل تأیید هویت دو مرحله‌ای (۲FA)، راه‌حل‌های نگهداری در سطح بانک، بررسی‌های منظم عملیات و تعمیر و نگهداری، مشارکت با SlowMist برای نظارت بر امنیت و خدمات پاسخگویی در زمان واقعی، و مکانیسم صندوق بیمه برای محافظت از کاربران در برابر ضررهای احتمالی ناشی از حوادث غیر منتظره.

Bingx از آنجایی که صرافی دیگری مستقر در سنگاپور است (بهترین مکان قانونی برای شروع صرافی)، Bingx امکان معاملات آتی و نقطه ای را به طور همزمان فراهم می کند. شما می توانید هر پروفایلی را که برای عموم باز است بررسی کنید و ببینید که آنها چه نوع معاملاتی را انجام می دهند و آیا با طرز فکر شما در مورد نحوه ترید مطابقت دارد و آنها بهتر از شما این کار را انجام می دهند، آنگاه می توانید معاملات آنها را دنبال کنید و همچنین با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین. این یک صرافی رمزنگاری و توییتر در یک مکان است.

Bingbon اخیراً به BingX تغییر نام داده است، اما من همچنان از نام Bingbon در این مقاله استفاده خواهم کرد زیرا در بین معامله گران بسیار شناخته شده است.

خدمات و ویژگی ها:

کریپتو بخر
آنها یک سیستم مبادله فوری ارائه می دهند که در آن هر کسی که می خواهد بدون نیاز به بازار معامله کند، می تواند برود و بلافاصله رمزنگاری خود را به فیات یا فیات به ارز دیجیتال (یا استیبل کوین) تبدیل کند. به این ترتیب مردم همیشه می توانند در زمان صرفه جویی کنند و نیازی به دنبال کردن بازارها ندارند زیرا فقط برای خریدهای فوری فوری است و برای اهداف ترید نیست.

تبادل نقطه ای
همانطور که در هر صرافی معمول است، Bingx معاملات نقطه ای را نیز ارائه می دهد، حتی اگر آنها به دلیل مبادله نقدی خود شناخته شده نیستند، اما هنوز یکی از بازارهای رمزنگاری با حجم بالا از زمان معاملات نقدی آن است. به‌عنوان مکانی که عمدتاً به‌خاطر معاملات گزینه‌هایش شناخته می‌شود، معاملات نقطه‌ای آن حتی در Coinmarketcap فهرست نمی‌شوند.

اگر فقط به دنبال ترید اجتماعی در صرافی های نقطه ای هستید، پیشنهاد می کنیم به دنبال مکان دیگری باشید که کمی بالاتر یا حداقل در CMC فهرست شده است. با این حال، اگر برای معاملات دائمی یا آتی اینجا هستید و می‌خواهید در عین حال از معاملات نقطه‌ای استفاده کنید، بخش مبادله نقدی آنقدر خوب است که کسی را از تغییر صرافی‌های رمزنگاری منصرف نکند.

توجه کنید که در صرافی بینگ ایکس bingx هم معاملات اسپات و هم پروپچوال و فیوچرز به همراه ترید فارکس و ارزدیجیتال انجام می شود. برای کار در این صرافی می توانید از سایت بینگ ایکس فارسی استفاده کنید، همچنین آموزش واریز و برداشت صرافی بینگ ایکس bingx را هم می توانید ببینید.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران