چگونه در پل سفید کلبه جنگلی رزرو کنیم؟

4971 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

مازندران تنها محدود به اماکن گردشگری طبیعی و آبی نیست، بلکه جدای از اینها اماکن تاریخی زیادی در این استان وجود دارد که مورد بازدید علاقه مندان و مسافران این استان قرار می گیرد.

این استان در طول تاریخ به دلیل قرار گرفتن در ساحل دریای خزر از موقعیت استراتژیک بالایی برخوردار بوده است و به همین دلیل بناهای تاریخی زیادی ساخته شده است که به مسافران و علاقمندان به تاریخ فرصت بازدید از مکان های جذاب باستانی را می دهد.

هر گاه نام مسافرت به میان می آید  همه ذهنمان به سمت شمال کشور جذب می شود . وقتی هم تصمیم به سفر به شمال کشور می گیرید باید در انتخاب های خود بیشترین دقت را انجام دهید زیرا تعدد جاذبه های گردشگری این منطقه شما را حسابی دودل خواهد کرد. حق هم دارید زیرا جاذبه هایی نیستند که بتوان به سادگی از روی آنها رد شد و نادیده شان گرفت.

اگر یه هر دلیلی به این منطقه بکر سفر خواهید کرد باید به اقامت خود و خانواده تان در شهر های ساحلی فکر بکنید و در این حالت تمامی شهر های شمالی و ساحلی فکر همه جای اقامت دنج و اقتصادی شما را کرده اند و با ایجاد سوئیت ها و اقامتگاه های نزدیک دریا بهترین اقامت را برای مسافران و میهمانان ارائه می کنند.

لاوه بر این ویژگی ها، استان مازندران برای هر فرد دارای سلیقه ویژگی های بسیاری دارد که از جمله آن می توان به ایجاد انواع اقامتگاه ها در هر منطقه ای که کوچک ترین جاذبه های گردشگری را داراست به همین دلیل در هر منطقه و ناحیه ای از استان مازندران و در تمامی شهر های این استان اقامگاه هایی برای اقامت دنج و راحت مسافران و گردشگران وجود دارد که می توان این اقامتگاه ها را با اجاره سوئیت و ویلا ارزان قیمت در شمال با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان و به آسانی اجاره کرد.

بهترین جاذبه های گردشگری سواد کوه

سواد کوه یکی از شهر های تاریخی، طبیعی و تفریحی استان مازندران است که دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی از جمله آبشارها، جنگل ها، پارک های جنگلی و بسیاری موارد دیگر است که هر ساله مسافران و گردشگران زیادی در هر فصل از سال را به خود جذب و رضایتمندی آنان را به خوبی جلب می کند.

سواد کوه در مازندران دارای جاذبه‌ ها و منابع طبیعی فراوانی است که هر یک از این جاذبه‌ ها به تنهایی و در نوع خود یکی از جذاب ترین و مهم ‌ترین مظاهر خوش طبیعت محدود به این منطقه محسوب می ‌شود که منطقه و شهرستان سواد کوه همه این زیبایی ها را در قلب مازندران گرد هم آورده است.

از بهترین جاذبه های گردشگری این منطقه و شهرستان سواد کوه می توان به جاذبه های متعددی مانند جنگل های راش منشأ درختان بلند، جنگل لفور منبع رودخانه های زیبا و جذاب، آبشار های مرتفع، چشمه ها و رودخانه ها، ارفع ده جنگلی بکر و زیبا با آب و هوایی خاص در منطقه سواد کوه، این جنگل یکی از زیبا ترین مراتع طبیعی سواد کوه، آبشار ترز از آبشار های خروشان و زیبا، آبشار گزو از معروف ترین و هیجان انگیز ترین آبشار های ایران، منطقه جذاب شیرگاه تماما دارای جاذبه های بی نهایت جذاب و بسیاری مناطق و جاذبه های گردشگری خاص به ویژه اشاره کرد.

علاوه بر این ها منطقه سواد کوه نیز مانند سایر مناطق گردشگری، طبیعی و تفریحی مازندران و منطقه شمال ایران با ایجاد تعداد بالایی از اقامتگاه ها از هر نوعی از آنها به تمامی مسافران و گردشگران با هر سلیقه ای اقامتگاه های دنج و راحت را برای اقامت در کنار خانواده و دوستان ارائه می کند که می توانید یکی از انواع این اقامتگاه ها را با اجاره سوئیت در سواد کوه انتخاب و رزرو کنید.

پل سفید از جذابیت های سواد کوه

پل سفید یکی از زیباترین شهرهای مازندران و مهم ترین مقصد گردشگری این استان است. این منطقه در ۶۰ کیلومتری فیروزکوه واقع شده و منطقه ای نیمه جنگلی است که بهترین حالت را در روزهای گرم تابستان دارد.

بهترین جاذبه های گردشگری پل سفید

پل سفید هم به دلیل موقعیت جغرافیایی و واق شدن در منطقه کوهستانی و نیمه جنگلی از جاذبه های بسیار بکری برخوردار سات که در ادامه به معرفی بهترین جاذبه های گردشگری این منطقه می پردازیم.

جنگل پلنگ دره

این جنگل یکی از زیبا ترین مراتع طبیعی سواد کوه است که در منطقه شیرگاه واقع شده است. رودخانه ای زیبا و خروشان از کنار این جنگل می گذرد که به آبشار پلنگ دره می رسد. آب و هوای خوب و مناظر طبیعی بی نظیر جنگل پلنگ دره، این منطقه را به یکی از زیبا ترین مکان های دیدنی مازندران تبدیل کرده است که همین ویزگی باعث شده گردشگران زیادی در طول سال از این جنگل دیدن کنند.

در این جنگل آبشاری به نام پلنگ دره وجود دارد که زیبایی این طبیعت بکر را دو چندان می کند. بنابراین، اگر به دنبال محیطی برای لذت بردن از تمام جنبه های طبیعی یک منطقه بکر و دست نخورده هستید، این منطقه برای شما به شدت ایده آل است.

غار کیجاک چالادین

معروف ترین جاذبه پل سفید غار زیبای کیجاک چالادین است که در ۱۰ کیلومتری جنوب پل سفید در تپه های جنگلی این منطقه قرار دارد. این غار طبیعی توجه همگان را به خود جلب می کند و هنوز هم یکی از مکان های بکر و ناشناخته پل سفید به حساب می آید.

دریاچه شورمست

این دریاچه زیبا و چشمگیر یکی از معروف ترین مکان های پل سفید است که در ارتفاعات این شهر قرار دارد. زیبایی دریاچه و محوطه سرسبز و زیبای اطراف آن، این منطقه را به مکانی خاص و بی نظیر تبدیل کرده بود.

درختان بلند و کهنسال اطراف دریاچه حسی عجیب به این منطقه بخشیده و شکوه دریاچه شورمست را دو چندان کرده است. در کنار این دریاچه می توان فعالیت های تفریحی مختلفی مانند قایق سواری و اسکی روی آب انجام داد. علاوه بر این، اقامتگاه های دنج و راحت در نزدیکی های این جاذبه زیبا و بکر ایجاد شده اند که می توانید این اقامتگاه ها را به راحتی از سپنجا با بهترین قیمت رزرو کنید.

چگونه در پل سفید کلبه جنگلی رزرو کنیم؟

همانطور که در مطالب بالا گفتیم پل سفید نیز مانند هر یک از منطقه ها، جاذبه ها و شهر های استان مازندران و شمال با ایجاد کردن انواع اقامتگاه ها به مسافران و گردشگران بهترین خدمات و امکانات اقامتی را ارائه می کند که یکی از انواع این اقامتگاه ها کلبه های جنگلی هستند که سپنجا با فراهم آوردن تمامی این کلبه های جنگلی انتخاب و رزرو را برای تمامی مسافران با بهترین قیمت کاری آسان و راحت کرده است.

کلام آخر

ما در مطالب بالا به همراه سپنجا به بررسی بهترین جاذبه های گردشگری سواد کوه و پل سفید پرداخته و علاوه بر این ها با ارائه پیشنهادی متمایز مانند سپنجا این امکان را برای شما فراهم کردیم تا بهترین اقامتگاه ها را با بهتین قیمت انتخاب و رزرو کنید.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران